Never Stop Exploring

O zaangażowaniu w projekt Solo Amazon Expedition oraz o społecznej odpowiedzialności biznesu rozmawiamy z Piotrem Swiechem, Country Sales Managerem The North Face Poland.

Piotr_SwiechDlaczego zainteresowali się Państwo projektem Solo Amazon Expedition?

Od ponad 40 lat The North Face wspiera projekty, których celem jest przesuwanie granic tego co możliwe, i które zdają się realizować hasło „Never Stop Exploring” przyświecające firmie. Współpracujemy z ludźmi, którym podobnie jak nam zależy na promocji aktywności outdoorowej oraz inspirowaniu szerokiego grona odbiorców do odkrywania swego otoczenia.

Jak sponsoring wyprawy Marcina Gienieczko wpisuje się w Państwa strategię marketingową?

Wspierając ludzi, którzy ciągle przesuwają granice swoich możliwości The North Face stara się dotrzeć do jak największego grona odbiorców, a tym samym zainspirować ich do uprawiania sportów outdoorowych, podróżowania i eksploracji.

Wiele marek buduje swój wizerunek wiążąc promocję swoich produktów i usług ze sportami ekstremalnymi. Czy The North Face tez ma takie plany?

The North Face®, należący do VF Corporation, Inc., powstał w 1968 roku w San Leandro w Kalifornii. Firma, której nazwa nawiązuje do zacienionej i zimnej strony gór na półkuli północnej, od samego początku swego istnienia oferowała odzież i akcesoria, których celem było zapewnienie komfortu i odpowiedniej ochrony wspinaczom i podróżnikom w najbardziej ekstremalnych warunkach. Już w latach 80 – tych The North Face zaprezentował kolekcję Extreme® Gear przeznaczoną dla skialpinistów poszukujących swoich linii zjazdu w najwyższych górach świata. Obecnie w kolekcji The North Face znaleźć można szeroką gamę odzieży i sprzętu przeznaczonych dla freeriderów oraz miłośników freestyle’u na jednej i dwóch deskach. W ramach naszego teamu wspierani są jedni z najlepszych na świecie zawodników uprawiających różnego rodzaju sporty górskie – od himalaizmu, poprzez wspinaczkę sportową, na młodych sportach akcji kończąc. Jesteśmy też partnerem Swatch Freeride World Tour by The North Face, czyli cyklu najważniejszych imprez freeride’owych na świecie. Mówiąc krótko – od samego początku wspieramy rozwój sportów akcji i ludzi, którzy starają się przesuwać granice tego co możliwe.

Jakie projekty realizujecie Państwo w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu?

Poprzez wsparcie działań sportowców, ekspedycji i programów, staramy się zachęcać ludzi do uprawiania sportów outdoorowych. W 2010 roku The North Face ustanowił Explore Fund, program, którego celem jest wsparcie finansowe organizacji społecznych, które organizują dzieciom czas na świeżym powietrzu oraz rozwijają w nich pasję do natury.

Inspirujemy ludzi do eksploracji tworząc i wspierając eventy całym świecie. Każdego roku bierze w nich udział kilkaset tysięcy osób. Ponadto staramy się, by każdy z nich odbywał się wraz z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju oraz idei „nie pozostawiania po sobie śladu”.