Nestlé Polska partnerem inicjatywy CEMS Chance

SONY DSC

Do grona partnerów korporacyjnych XII edycji programu CEMS Chance dołączyło Nestlé Polska. Celem programu jest pomoc młodym ludziom w podjęciu decyzji edukacyjnych i zaplanowaniu ścieżki zawodowej.

 

CEMS Chance to inicjatywa skierowana do wszystkich uczniów klas III gimnazjum oraz I klas szkół ponadgimnazjalnych. Uczestnicy programu, mający z różnych przyczyn utrudniony start w dorosłe życie, często nie są świadomi szans, z jakich mogą skorzystać. Autorzy projektu chcą nauczyć ich je dostrzegać i wykorzystywać, aby w przyszłości ci młodzi ludzie mogli odnieść sukces.

Do tegorocznej, już XII edycji programu CEMS Chance, dołączyła firma Nestlé Polska, która już od blisko 20 lat wspiera młodych w wejściu na rynek pracy poprzez Program Letnich Praktyk oraz inicjatywę “Nestlé needs YOUth”. W jej ramach firma stworzyła młodym ponad 2000 szans zatrudnienia.