Międzynarodowy finał Accor Professions Challenge 2014

Najlepszy kucharz, najlepsza kelnerka i najlepszy recepcjonista – znamy finalistów konkursu “Accor Professions Challenge 2014”. Łukasz Wieczorek z Novotelu Warszawa Centrum zwyciężył w kategorii “Kuchnia” wiek 18-22, Agata Stasiewicz z Novotelu Łódź Centrum wygrała w kategorii “Obsługa w restauracji” wiek 18-22, a Eszter Takacs z hotelu MGallery Nemzeti w Budapeszcie zajęła pierwsze miejsce w kategorii “Recepcja” wiek 23-25. Zwycięzcy pokonali 70 finalistów z 25 krajów!

Dla Grupy Hotelowej Orbis i jej strategicznego partnera Grupy Accor, rozwój hotelowych kadr to priorytet. To właśnie oni mają bezpośredni kontakt z klientem. Szanse na wzrost i sukces firmy są ściśle powiązane z potencjałem rozwojowym pracowników. Dlatego lider rynku hotelarskiego, wychodząc naprzeciw potrzebom ambitnych pracowników poszukujących coraz nowszych wyzwań zawodowych, stworzył możliwość rozwoju wiedzy i doskonalenia kompetencji. Accor Professions Challenge to konkurs organizowany co roku przez zespół zarządzania kadrami Grupy Accor. Zachęca on wszystkich młodych pracowników hoteli należących do Grupy Hotelowej Orbis i Accor do rozwijania nie tylko kompetencji ściśle związanych ze stanowiskiem pracy, ale również realizowania swoich zainteresowań i ambicji rozwojowych.

Konkurs organizowany jest dla dwóch grup wiekowych 18-22 i 23-25, w czterech kategoriach: obsługa w recepcji, w restauracji, w barze oraz gotowanie i organizacja swojej pracy w kuchni hotelowej. W konkursie mogą wziąć udział zarówno stali pracownicy, jak i osoby, które odbywają w danym hotelu praktyki dłużej niz 1 rok.

Uczestnicy konkursu przechodzą eliminacje regionalne oraz krajowe, by w końcu znaleźć się w ścisłym finale. Uczestników każdej kategorii ocenia międzynarodowe jury, złożone z właścicieli i menedżerów hoteli.

Hotelarstwo to jedna z niewielu branż, w których młodzi ludzie, wchodzący w życie zawodowe, mają szansę na szybki rozwój. Grupa Hotelowa Orbis dba o to, by młodzi pracownicy mogli zdobywać doświadczenie i doskonalić swoje umiejętności konfrontując je z umiejętnościami swoich kolegów z zagranicy. Accor Professions Challenge to nie tylko wyzwanie, ale także rozwój potencjału młodych pracowników w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi, co jest ważne dla nas i naszych klientów – podkreśla Leszek Porembski, Dyrektor Działu Zasobów Ludzkich Grupy Hotelowej Orbis.