Wystartowała kampania społeczna „Nie znasz, nie otwieraj” przygotowana przez Fundację Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla. Jej ambasadorem został Michał Fajbusiewicz, który przez wiele lat prowadził program „Magazyn kryminalny 997″ w TVP2.
Działania akcji „Nie znasz, nie otwieraj” skierowane są do osób starszych, które często padają ofiarami nieuczciwych akwizytorów czy oszustów wykorzystujących ich łatwowierność i niewiedzę.
– Fundacja zdecydowała się zorganizować i przeprowadzić kampanię społeczną, której podstawowym zadaniem jest zwrócenie uwagi seniorów oraz ich opiekunów na zagrożenia płynące ze strony oszustów – podano w komunikacie.
Organizatorem kampanii społecznej “Nie znasz, nie otwieraj” jest Fundacja Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla. Projekt został objęty patronatem honorowym Rzecznika Praw Obywatelskich prof. Ireny Lipowicz, ministra pracy i polityki społecznej Władysława Kosiniaka-Kamysza oraz komendanta małopolskiej policji nadinsp. Mariusza Dąbka.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl