Media Polska Press wspierają pomoc dla Ukrainy. Ważne zadanie biznesu w tych czasach

Polska Press Grupa angażuje się w pomoc Ukrainie. W mediach należących do spółki redakcje informują w jaki sposób można pomagać uchodźcom z Ukrainy oraz obywatelom, którzy zostali w kraju. Na stronach internetowych tytułów Polska Press na bieżąco aktualizowane są dane o prowadzonych zbiórkach wraz z informacjami niezbędnymi dla darczyńców.

– Zdajemy sobie sprawę, że wiele ludzi, w tym naszych czytelników, chciałoby pomóc Ukraińcom. Z drugiej strony wiele organizacji pozarządowych oraz instytucji już prowadzi swoje zbiórki najpotrzebniejszych artykułów – leków, materiałów opatrunkowych, odzieży i żywności. Za pośrednictwem naszych mediów informujemy o tym, co i gdzie przekazać, aby pomoc trafiła do potrzebujących w skoordynowany sposób – a także jak najszybciej – mówi Dorota Kania, redaktor naczelna Polska Press, członek zarządu.

Media Polska Press to rozpoznawalne i wiarygodne źródła informacji dla mieszkańców Polski. Każda z redakcji w 14 oddziałach na bieżąco monitoruje sytuację na Ukrainie oraz aktualizuje informacje na swoich portalach – internetowych wydaniach dzienników regionalnych oraz na stronach naszemiasto.pl.

– Takie działania traktujemy w kategoriach naszego obowiązku, a zarazem misji. Bycie blisko ludzkich spraw to dla nas fundament etyczny naszej pracy. Pomagamy zwiększając zasięgi, docierając z informacją o zbiórkach do milionów internautów w każdym regionie. Pracując na dużej skali zasięgów, przyczyniamy się do efektywności prowadzonych zbiórek – mówi Tomasz Przybek, prezes zarządu Polska Press Grupy.