Marta Pokutycka-Mądrala: Klienci i pracownicy oczekują od biznesu społecznego zaangażowania [WIDEO]

Wywiad z Martą Pokutycką-Mądrala, Dyrektorem Komunikacji Korporacyjnej Nationale-Nederlanden, może być traktowany jako ważne case study działań społecznie odpowiedzialnych dużej firmy z branży ubezpieczeniowej. Poza ich rozległością, uderza też szeroka współpraca z organizacjami pozarządowymi.

Za jakie konkretne działania Nationale-Nederlanden otrzymało statuetkę w kategorii „Zdrowie” w konkursie „Dobroczyńca Roku”? Jakie są główne założenia strategii społecznej odpowiedzialności biznesu Nationale-Nederlanden? Na ile ważna jest dla Nationale-Nederlanden inkluzywność i komunikacja wewnętrzna z pracownikami? Jakie są różnice w realizacji strategii na polskim gruncie w porównaniu z działaniami całej Grupy NN? – tylko część pytań, które zadaliśmy Pani Dyrektor Marcie Pokutyckiej-Mądrali.

W odpowiedzi słuchaliśmy o skierowanych do kobiet i mężczyzn programach profilaktyki zdrowotnej, programie Uniwersytet Sukcesu dedykowanego dziewczynom z trudnych środowisk, marzących o drodze zawodowej związanej z obszarem IT, wspieraniu fundacji pomagających zmagać się z chorobami nowotworowymi lub z depresją.

Ale mamy też szeroko zakrojony wolontariat pracowniczy, dbałość o wyrównywanie szans czy o współpracę międzypokoleniową, w tym wspieranie generacji silver.

Na koniec Pani Marta Pokutycka-Mądrala podzieliła się refleksją o cechach dobrego specjalisty od komunikacji, CSR i ESG oraz ujawniła, jak znajduje równowagę między życiem zawodowym i prywatnym – i ten wątek również jest bardzo inspirujący.

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy: