– Musimy dobrze wiedzieć, co chcemy ludziom przekazać, a więc musimy tak te treści przekazywać dziennikarzom i opinii społecznej, aby nie były one traktowane jako coś, co jest niepotrzebne albo jest laurką dla naszego klienta – wyjaśnia Marek Sokół, prezes agencji Kancelaria PR, który wcześniej przez kilkanaście lat pracował jako dziennikarz. – Na pewno dobrym PR-owcem będzie ten, kto ma już jakieś doświadczenie dziennikarskie – zaznacza. Dokładność, umiejętność zadawania pytań, a także wykonywania pogłębionej analizy i researchu – to właśnie te cechy, jako łączące dobrego dziennikarza i dobrego PR-owca, wymienia Sokół.
Według Marka Sokoła, warto rozpocząć karierę PR-owca od pracy w agencji public relations, a nie od działu PR wybranej firmy. – Jeżeli po studiach PR-owskich pójdziemy od razu do jakiejś firmy, to jesteśmy włożeni już w jakieś tory, gdzie musimy słuchać prezesa. Jeżeli ustawimy się od razu w roli takiej „tuby propagandowej”, to dla PR-owca to nie jest dobry początek pracy – ocenia prezes agencji Kancelaria PR.
Jakie znaczenie ma dzisiaj branża PR? Jak rozpocząć karierę PR-owca?
Więcej: https://azir.edu.pl/wyklad/pr-owiec-musi-dobrze-wiedziec-co-chce-przekazac/
https://www.facebook.com/AZiR.edu/