Konsumenci docenili LUX MED za najwyższą jakość usług, profesjonalizm i szybki dostęp do specjalistów. Ranking powstał na podstawie badania konsumentów, którzy wyłonili najlepsze jakościowo usługi i produkty.
Kolejny raz Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021 w kategorii „Usługi medyczne” nagrodzony został LUX MED. Konsumenci zdecydowali o tym wyborze wskazując na profesjonalne podejście do pacjentów, wysoką jakość usług oraz szeroki dostęp do specjalistów różnych dziedzin, a także obecność placówek w wielu miastach w Polsce. Prawie 80% badanych poleciło usługi firmy i uznało markę za najlepszą.
Serdecznie dziękuję za nagrodę i docenienie naszej pracy. Niezwykle cieszy mnie każdy pozytywny sygnał płynący ze strony naszych Pacjentów, wsłuchuję się też w ich uwagi i komentarze, gdy nie są zadowoleni. W LUX MED staramy się ciągle dążyć do zapewniania jeszcze lepszej opieki medycznej. Naszą misją jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynienie świata lepszym. Codziennie staramy się wypełniać ją najlepiej jak możemy – zaznaczyła Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.
Konsumencki Lider Jakości to program, który od 10 lat wyłania najlepsze jakościowo firmy na polskim rynku. Ranking powstaje na podstawie badania tysięcy konsumentów, którzy oceniają jakość usług i produktów i tym samym decydują o wyróżnieniu firm w poszczególnych kategoriach. Nagrody przyznawane są na podstawie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych oraz CAWI. Konsumenci wypowiadają się na temat skojarzeń z marką, jej popularności, oceny oraz przekazują informację czy poleciliby dane usługi lub produkty.