Koncern dla uczniów w Zakopanem

W sierpniu spółka Lotos Oil wyprodukowała płyn do dezynfekcji rąk w nowych opakowaniach o pojemności 100 ml. Dzięki współpracy z Urzędem Miasta Zakopane, ponad 2 tys. dzieci otrzymało go na początku roku szkolnego. Spółka promowała także bezpieczne zachowania podczas wydarzeń organizowanych w kurorcie w czasie wakacji.

Od września dzieci wróciły do szkół, dlatego koncern dbając o bezpieczeństwo najmłodszych, zaopatrzył placówki zlokalizowane na terenie Zakopanego w bardzo potrzebne dziś środki do dezynfekcji. W ramach akcji edukacyjnej, którą spółka prowadzi wśród uczniów, do szkół zostaną dostarczone również kolorowe plakaty informacyjne w formie komiksu. Współpraca z Zakopanem polega również na zakupie płynów w większej pojemności dla obywateli i na potrzeby bieżącej dezynfekcji.

– Na bieżąco dostosowujemy nasze działania do zmieniającej się sytuacji w kraju. Na początku pandemii wsparliśmy służby medyczne i mundurowe, bo tam ta pomoc była wtedy najbardziej potrzebna. Kolejny krokiem było rozpoczęcie przez Lotos Oil produkcji płynów do dezynfekcji, które w pierwszej kolejności zostały zaoferowane klientom spółki. Płyny, w formie darowizny, przekazaliśmy również do wielu miejsc w całej Polsce. Teraz trafiły one do najmłodszych – mówi Paweł Jan Majewski, prezes Grupy Lotos.

– Produkcję płynu do dezynfekcji rąk Lotosept rozpoczęliśmy w połowie kwietnia br., w czasie gdy niedobór na rynku tego rodzaju produktów utrudniał funkcjonowanie wielu przedsiębiorcom. Płyn Lotosept F do dezynfekcji powierzchni, podłóg, ścian i mebli wprowadziliśmy na rynek miesiąc później. Oba płyny, jako jeden z elementów programu „Razem w przyszłość”, trafiły w atrakcyjnych cenach do naszych kontrahentów. Teraz, w nowej, mniejszej wersji, chcemy dotrzeć z Lotoseptem do szerszej grupy odbiorców i tym samym wesprzeć walkę nas wszystkich z koronawirusem – tłumaczy Adam Sekściński, prezes Lotos Oil.

Firma promowała bezpieczne zachowania uczestników wydarzeń organizowanych w mieście w czasie wakacji. Dzięki tej inicjatywie, podczas Targów Produktów Regionalnych, które odbyły się w sierpniu na Równi Krupowej, rozdane zostały płyny do dezynfekcji oraz firmowe upominki. W trakcie eventu obecna była także maskotka – Lotosepcik – która zachęcała wszystkich uczestników do higieny i dezynfekcji dłoni, co najbardziej spodobało się oczywiście najmłodszym.

Lotosept rozdawano także podczas Festivalu Folkloru Ziem Górskich i Kina Letniego w Zakopanem. Spora część środków dezynfekujących dłonie została przekazana też do Miejskiej Galerii Sztuki im. Władysława hr. Zamoyskiego w Zakopanem. Zarówno mieszkańcy, jak i turyści zwiedzający miasto mogli w bezpieczny sposób spędzać swój wolny czas i korzystać z atrakcji, jakie przygotował kurort.

(źródło: Grupa Lotos)