KAERESY – pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka

Wystartowała jednoprocentowa kampania Fundacji Rak’n’Roll Niosą Nas Wasze KAERESY. Tym razem fundacja zdecydowała się na kooperację z kultową marką butów – Sofix. Razem tworzą KAERESY 0000 338 803, które pomagają przejść przez raka.

Rak’n’Roll słynie z inspirujących i niebanalnych kampanii – współpraca z browarem Inne Beczki, czy z zespołem The Dumplings to tylko ostatnie działania, które zdecydowała się podjąć fundacja. W tym roku Rak’n’Roll wchodzi w zupełnie nowy obszar – do środowiska mody i streetwearu, nawiązując współpracę z marką butów – Sofix.

– Na ulicach i w mediach społecznościowych można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka promując numer KRS 0000 338 803. Buty, które stworzyliśmy we współpracy z Sofixem, to nie pierwsze lepsze sneakersy tylko pierwsze i jedyne KAERESY! Dlaczego? Bo już od wielu lat niosą nas Wasze KAERESY! Czyli numery KRS, które wpisujecie do PIT-ów przekazując nam 1% podatku – mówi Łukasz Kościuczuk, przedstawiciel Fundacji Rak’n’Roll.

Przejdźmy przez to razem

Owocem współpracy Rak’n’Rolla i Sofixów są KAERESY – pierwsze buty, których nazwa trafnie nawiązuje do rodzaju obuwia – sneakersów, jak również ma przypominać o numerze KRS Fundacji.

– Działania Fundacji Rak’n’Roll obserwujemy od dawna, kibicując każdej z kampanii. Kiedy usłyszeliśmy, że możemy połączyć siły, aby pomóc jej podopiecznym, nie namyślaliśmy się ani chwili. Wynikiem naszych działań są KAERESY – pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka – mówi Jarosław Kamiński, zarządzający marką Sofix.

Z każdym przebytym krokiem po ulicy, z każdym udostępnionym postem w mediach społecznościowych, przyciągające wzrok czerwone buty mają zachęcać do przekazania 1% podatku Fundacji, która od lat pomaga pisać inspirujące historie swoich podopiecznych. Cztery z nich zostaną wydrukowane na owijkach KAERESÓW, by przypominać tym, którzy będą je nosić, że promują coś bardzo ważnego – ideę pomocy. Historie Gosi, Łukasza, Ani i Marty są różne – łączy je rak, determinacja podczas pokonywania przeszkód oraz to, że w czasie choroby niosą ich KAERESY. Wasze i nasze.

W kampanię Rak’n’Rolla zaangażowali się również FISZ EMADE TWORZYWO – na potrzeby akcji przearanżowali zwrotkę jednego ze swoich kawałków, a efekt za chwilę pojawi się na kanałach mediów społecznościowych: – „30 cm ponad chodnikami” to kawałek o tym, że dobre nastawienie pozwala Ci iść przed siebie ponad problemami. Chciałbym, by podopieczni Rak’n’Rolla, dzięki Waszym 1% podatku poczuli nową moc i ruszyli przed siebie idąc śmiało, nie powstrzymując się, nie zerkając za siebie, z uśmiechem na twarzy! Jak, jak DYNAMIT! – mówi artysta Fisz.

Czerwone Sofixy z limitowanej serii można kupić na stronie www.sofix.pl, a kilka par trafi do influencerów – by idea, którą niosą dotarła do jak największej ilości osób.