Jush dołączył do akcji #RAZEMWIĘCEJ Grupy Żabka

Jush wspiera obywateli Ukrainy i umożliwia to również swoim klientom. Podczas zakupów mogą oni dodać do koszyka produkty pierwszej potrzeby dla uchodźców. Startup Lite e-Commerce odpowiedzialny za usługę, nie zarabia na tych produktach, dzięki czemu są one oferowane w niższej cenie. Wcześniej Jush zachęcając użytkowników do włączenia się w akcję dostarczył uchodźcom blisko 4 tony najpotrzebniejszych rzeczy.

W aplikacji została wyróżniona odpowiednia kategoria produktów „Wsparcie Ukrainy”, gdzie znajdziemy listę 10 podstawowych artykułów, które w danym momencie są najbardziej potrzebne. Zostały one wyselekcjonowane jako najbardziej pilne i będą aktualizowane w zależności od zapotrzebowania na dane artykuły. Lite e-Commerce zrezygnował z zysków ze sprzedaży tych produktów, dzięki czemu ich cena została znacznie obniżona.

Obecne wydarzenia są wstrząsem dla nas wszystkich. Żadne słowa nie oddadzą tego, jak bardzo jesteśmy poruszeni wydarzeniami w Ukrainie. Dlatego naturalnym stało się dla nas podjęcie realnych działań. – mówi Zuzanna Dębowska, Chief Assortment Officer w Lite e-Commerce.

Klienci przy okazji swoich zakupów mogą dodać do koszyka produkty przeznaczone na pomoc uchodźcom. Kurier przywiezie zamówienie klienta pod drzwi nawet w 15 minut, a produkty kupione w ramach akcji dla obywateli Ukrainy zostaną odłożone i zbiorczo dostarczone na miejsce zbiórki w Warszawie. Startup Lite e-Commerce angażuje się w akcję finansowo, dlatego wyselekcjonowane artykuły są dostępne w niższej cenie. Oprócz umieszczenia ich w oddzielnej kategorii, mają one również specjalne oznaczenie w postaci etykiety „Przekaż Ukrainie”. Co ważne dla użytkowników, firma zajmie się również całą logistyką. W momencie, kiedy koszyk nie przekroczy 35 zł i nie spełni wymagań darmowej dostawy, to 3,99 zł za dowóz zamówienia zostanie przekazane na wsparcie dla potrzebujących.

Umożliwienie naszym klientom możliwości wspierania obywateli Ukrainy i pokrycie kosztów dostawy oraz całkowite zrezygnowanie z zysku ze sprzedaży tych produktów jest dla nas działaniem oczywistym. Dodatkowo jesteśmy odpowiedzialni za logistykę, dzięki czemu produkty trafiają wprost do potrzebujących – dodaje Dębowska.

Wcześniej Lite e-Commerce, w związku z agresją rosyjską w Ukrainie, zdecydował się wycofać z Jush wszystkie rosyjskie oraz białoruskie produkty ze swojej oferty. Z okazji Dnia Kobiet przekazał również darowiznę na rzecz organizacji „EuroHelp”, która obecnie koncentruje się na wsparciu kobiet i dzieci z Ukrainy.

#RAZEMWIECEJ te słowa mają jeszcze większa moc w obecnej sytuacji. Mamy nadzieję, że nasi użytkownicy aplikacji będą chętnie korzystali z uruchomionej funkcjonalności i wspólnie razem zrobimy o wiele więcej – dodaje Kamil Bąkowski, Marketing & e-Commerce Director Jush, Lite e-Commerce.