Kampania billboardowa Fundacji “Nasze Dzieci” dotycząca spadku dzietności wywołała medialną burzę. Agencja reklamowa Feeders nie musiała ich wcale długo szukać. Znalazła je w serwisie Pomagam.pl. Dzieci, które potrzebują wsparcia finansowego, by żyć. Tak zrodził się pomysł na połączenie sił i wspólną akcję outdoorowa “TU jestem”.
– Parafrazując Johna F. Kennedy’ego, nie pytamy, gdzie te dzieci, tylko mówimy, co można dla nich zrobić. Zuzia, Bartuś i Emilka są tutaj i naprawdę można im pomóc, więc nie gadamy, tylko pomagamy! – mówi Adam Sierociński, deputy creative director agencji reklamowej Feeders.
Emilka, Bartuś, Zuzia. Dzieci, które potrzebują Twojego wsparcia
Emilka i Bartuś chorują na SMA, czyli rdzeniowy zanik mięśni. Od lat zbierają pieniądze na portalu crowdfundingowym m.in. na codzienną rehabilitację i specjalistyczny sprzęt. Zuzia natomiast jest wcześniakiem i zmaga się z rzadką chorobą układu oddechowego. Potrzebuje funduszy na diagnostykę i leczenie w USA.
– Tą akcją chcemy również podkreślić, że takich dzieci jak Emilka, Bartuś czy Zuzia jest o wiele więcej. A nasza kampania jest kroplą w morzu potrzeb. W naszym serwisie codziennie powstają zbiórki pieniędzy na rzecz dzieci, które potrzebują wsparcia. Często koszty leczenia przekraczają rodzinny budżet, a wielu rodziców nie może podjąć pracy zarobkowej ze względu na całodobową opiekę nad dziećmi. – opowiada Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca Pomagam.pl.
Dlatego Organizatorzy akcji zachęcają na swoich billboardach również do wspierania zbiórek innych dzieci np. ze swojego bliskiego otoczenia.