For Ladies only – Talaria Resort & SPA

Renowację dworu w Trojanowie i przekształcanie go ekskluzywny kompleks rekreacyjno-hotelarski rozpoczęliśmy w 2004 r., otwarcie nastąpiło w 2015. Branża hotelowa jest wyjątkowo absorbującym zajęciem – tak czasowo, jak i finansowo – mówi Polska the Times Bogdan Talarek, właściciel marki Talaria Resort & SPA.

Pierwsza zasada marketingu nakazuje wyróżnienie się. Kompleks rekreacyjno-hotelarski Talaria Resort & SPA wyróżnia dedykowanie go w dużym stopniu kobietom. Na czym polega ten pomysł? Konsultował go pan na przykład z psychologami?

Tak, Talaria Resort & SPA to jedyne tego typu miejsce w Polsce. W weekendy wypoczywają u nas wyłącznie Kobiety. Koncept cieszy się ogromnym zainteresowaniem, Panie chętnie nas odwiedzają i cenią ten pomysł. Oczywiście, konsultowany był z wieloma specjalistami, również psychologami.

Jak sprawdził się biznesowo taki „kobiecy” model działalności?
Bardzo dobrze. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Był kilka razy modyfikowany, ale wydaje się, że obecnie doszliśmy do punktu, który wydaje się optymalny w naszej sytuacji.

Właściwie dlaczego brak męskiego towarzystwa tak zachęca panie do korzystania z Państwa usług?
Panie cenią możliwość wyboru między elegancją a swobodą. To u nas nie muszą, jeśli nie chcą, robić makijażu i przebierać się w wieczorowe suknie, poświęcając ten czas wyłącznie na relaks.

Więcej: https://polskatimes.pl/talarek-pomysl-for-ladies-only-okazal-sie-wyroznikiem-zapewniajacym-rozpoznawalnosc-talaria-resort-spa/ar/c3-15251722