Z początkiem roku akademickiego 2017/2018 wystartowała dziewiąta edycja projektu fundacji DKMS Helpers’ Generation. Coty po raz kolejny przyłączyło się do akcji, czynnie wspierając działania fundacji.
„Helpers’ Generation” to projekt skierowany do studentów pełnych pasji, energii oraz chęci ratowania ludzkiego życia, skupiający się na pomocy osobom chorym na nowotwory krwi. W każdej edycji wybierani są Studenccy Liderzy, którzy organizują akcję rejestracji potencjalnych Dawców szpiku na swoich uczelniach w całej Polsce. Inicjatorzy akcji przechodzą wcześniej szkolenie, podczas którego zdobywają wiedzę oraz umiejętności niezbędne do skutecznego przeprowadzenia działań na swoich uczelniach.
„Wspieranie fundacji DKMS na wielu płaszczyznach jest od wielu lat wpisane w DNA naszej działalności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Wierzymy, że inspirowanie młodych ludzi i przekazywanie im praktycznej wiedzy pomaga w zrozumieniu prawdziwej natury działań z zakresu CSR i przygotowuje ich do dalszych wyzwań” – komentuje Aleksandra Kujawska, Senior Director Coroprate Affairs na region Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji.
Pracownicy Coty przyłączyli się do akcji na etapie szkolenia Studenckich Liderów. Aleksandra Kujawska, Senior Director Coroprate Affairs na region Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji oraz Joanna Wawrzyk, Marketing Specialist, poprowadziły dedykowaną prezentację dotyczącą istoty angażowania się firm w projekty społeczne oraz podstaw brand buildingu. Studenci mieli także okazję zapoznać się z programem stażowym Coty – COTY STUDENT ACADEMY.