Carrefour Polska zachęca do odpowiedzialnej adopcji psów

Podopieczni Schroniska „Na Paluchu” wystąpili w sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu Carrefour promującego ofertę odzieży dostępnej w hipermarketach od 27 września. 1% z obrotu ze sprzedaży jesiennej kolekcji tekstylnej Carrefour przekaże na rzecz Schroniska „Na Paluchu”. Sieć poprzez te działania, zachęca swoich klientów do odpowiedzialnej adopcji psów.


Carrefour Polska rozpoczął współpracę ze Schroniskiem “Na Paluchu” w Warszawie. W sesji zdjęciowej do najnowszego katalogu promującego ofertę jesienno-zimowej odzieży wystąpili jego podopieczni. Niestandardowi „modele” podczas sesji byli pod opieką dedykowanych wolontariuszy, którzy czuwali nad ich dobrym samopoczuciem. W katalogu podano imiona wszystkich zwierząt, wiek oraz ich cechy charakterystyczne. Na zdjęciach każdy pies podpisany jest specjalnym numerem, który pomoże odnaleźć go w schronisku oraz na stronie internetowej w przypadku chęci adopcji. 1% obrotu ze sprzedaży produktów z katalogu “Jesień, każdy potrzebuje ciepła” Carrefour Polska przekaże na rzecz Schroniska na Paluchu. Dodatkowo, sieć przekazała na rzecz Schroniska na Paluchu akcesoria dla zwierząt, legowiska, zabawki, smycze oraz karmę. Katalog, w którym zaprezentowana będzie ta niezwykła sesja, obowiązywać będzie od 27 września do 9 października.

– Carrefour Polska chętnie wspiera inicjatywy, które odpowiadają na realne potrzeby społeczne. Bezdomność zwierząt jest ważnym tematem, który postanowiliśmy nagłośnić korzystając z narzędzi marketingowych, którymi dysponuje Carrefour. Dzięki nim chcemy dotrzeć do naszych klientów w całej Polsce, aby zachęcić ich do adopcji psów i kotów z lokalnych schronisk. Nasza współpraca z warszawskim Schroniskiem na Paluchu ma stanowić inspirację dla wszystkich, którzy zetkną się z najnowszym katalogiem Carrefour – a jego nakład wynosi kilka milionów egzemplarzy – aby w miarę swoich możliwości rozważyli adopcję bezdomnego zwierzęcia– powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska.

– Dzięki współpracy z Carrefour pragniemy zwrócić uwagę na potrzebę ciepła, którą odczuwa każdy z naszych podopiecznych. Jesienne ubrania dostępne w sklepach Carrefour mają nawiązywać do „ciepła”, na które czekają psy z naszego schroniska. Czekają one na właścicieli, którzy otoczą ich miłością i ofiarują im swój dom. Mamy nadzieję, że klienci sklepów Carrefour, którzy zetkną się z katalogiem, zastanowią się nad możliwością przyjęcia pod swój dach nowego domownika. Potrzebujące psy są w całej Polsce, dlatego zachęcamy klientów Carrefour do odwiedzenia schronisk w swojej okolicy – powiedział Henryk Strzelczyk, dyrektor Schroniska „Na Paluchu”.

Niecodzienny katalog Carrefour to nie jedyny kanał, za pomocą którego sieć pragnie zachęcić swoich klientów do adopcji psów. Na Facebooku oraz na kanale YouTube Carrefour Polska opublikowany został także specjalny film pokazujący przygotowania do sesji zdjęciowej z perspektywy jednego z psiaków.