Pod hasłem #BliskośćNaDystans Tyrol przygotował bogatą ofertę dla wszystkich miłośników regionu – w mediach społecznościowych znaleźć można atrakcje od przepisu na Kaiserschmarrn, przez warsztaty jodłowania, aż po plany treningowe, które można wykonywać w domu.
Patricio Hetfleisch, dyrektor działu marketingu i komunikacji w Tirol Werbung, powiedział: „Widok z okna na tyrolski górski krajobraz skąpany w wieczornym świetle połączony z hasłem „Bliskość na dystans”. Tak wyglądał pierwszy wpis Tirol Werbung na facebooku, po krótkiej przerwie spowodowanej kryzysową sytuacją. Chcieliśmy odnieść się do aktualnych wydarzeń, spojrzeć na wszystko z nadzieją i dać wyraz przywiązaniu do naszych gości w kraju i zagranicą.”
W ostatni sezonie zimowym Tyrol był najpopularniejszym regionem turystycznym w Austrii, turyści wykupili w nim 20,31 mln noclegów.
Z muzyką przez kryzys
Jedną z płynących prosto z serca Tyrolu wiadomości jest skomponowana przez Manu Stixa piosenka „I möcht mi nur bedanken“ („Chciałbym tylko podziękować”):, którą wykonuje aż 18 tyrolskich artystów. Wyrażają oni w niej ogromne uznanie i podziw dla walczących z pandemią koronawirusa. Przygotowano też specjalną playlistę
Wirtualne wycieczki
Od canyoningu, przez wspinaczkę w paśmie Kaisergebirge, aż po poszukiwania potwora w jeziorze Drachensee – te oraz wiele innych atrakcji można przeżyć wirtualnie, bez wychodzenia z domu. Listę wszystkich wypraw wirtualnych można znaleźć tutaj
Nauka tyrolskiego?
Nauka tyrolskiego dialektu może być zadaniem na całe życie, ale pierwszych prób można dokonać nie ruszając się sprzed komputera.