By pomóc, trzeba najpierw poznać i zrozumieć. Radość dzieci może zdziałać cuda! Dominika Kulczyk wraz z siedmioma innymi znanymi osobami nagrała bajki, jako prezent dla wszystkich ludzi o wielkich sercach. – Proszę, posłuchajcie tych pięknych opowieści i podarujecie je własnym dzieciom, bo to uratuje zdrowie ich rówieśników – prosi Dominika. „Bajkowy Efekt Domina” to zbiór przepięknych bajek z najdalszych zakątków świata wraz z ciekawymi zadaniami, które przyniosą radość polskim dzieciom. W piątek, 22 maja trafi on do ogólnopolskiej sieci kiosków i saloników RUCH oraz sklepu Natuli.pl.
Kliknijcie i posłuchajcie bajki w wykonaniu Dominiki Kulczyk
Wydana przez Kulczyk Foundation książeczka edukacyjna wraz audiobookiem zawiera bajki czytane przez dzieci oraz gwiazdy m.in. Piotra Fronczewskiego, czy Agnieszkę Dygant. Pieniądze, które uda się zgromadzić ze sprzedaży ratować będą zdrowie ciężko chorych na serce polskich dzieci – podopiecznych Fundacji Radia ZET.
– Pomóżmy komuś mądrze zrobić pierwszy krok ku szczęściu, a dalej pójdzie już sam – przekonuje Dominika Kulczyk, prezes Kulczyk Foundation. Na tym właśnie polega pozytywny efekt domina. Pierwszą kostką jest program telewizyjny „Efekt Domina”, który pokazuje jak Kulczyk Foundation wspiera mądre inicjatywy i zmienia rzeczywistość w Polsce i innych krajach świata, kolejną jest „Bajkowy Efekt Domina”. Kupując jedną książeczkę wraz z dołączoną do niej płytą każdy z nas uruchamia prawdziwą lawinę dobra. Nasze dziecko wyrusza nie tylko na bajkową wyprawę słuchając niesamowitych opowieści i pięknych piosenek, ale także uczy się przy okazji, że gdzieś indziej żyją dzieci, które pragną tego samego – miłości, zabawy i bezpieczeństwa. Wydając 9,99 zł na zakup „Bajkowego Efektu Domina” dajemy szansę chorym na serce maluchom, którymi opiekuje się Fundacja Radia ZET. Jedna płyta, a tyle może! – podkreśla Dominika Kulczyk.
„Bajkowy Efekt Domina” to zbiór interesujących ćwiczeń dla dzieci i bajek wraz z piosenkami. Na płycie znaleźć będzie można jedną bajkę pochodzącą z Polski i po dwie bajki z każdego z ośmiu krajów, w których gościł I sezon programu „Efekt Domina”. Obok dzieci bajki czytają m.in. Agnieszka Dygant, Szymon Majewski, Piotr Fronczewski i Beata Pawlikowska. Patronat nad projektem i jego pozytywnym efektem objął Rzecznik Praw Dziecka, a o mądrą i ciekawą edukację zadbali specjaliści z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Kulczyk Foundation to fundacja rodzinna, która powołana została po to, by wykorzystać najlepszą możliwą wiedzę o zarządzaniu i inwestycjach społecznych do inicjowania realnych zmian społecznych w tych częściach świata, w których beneficjenci pomocy nie mają żadnych szans na samodzielną poprawę swojego życia. Naczelną zasadą Kulczyk Foundation jest nieść niezbędne wsparcie w ten sposób, by budować trwałe mechanizmy angażujące społeczności lokalne. – Każdy z nas może znaleźć w sobie odwagę, by poruszyć tę najtrudniejszą pierwszą kostkę domina, a dalej ciąg pozytywnych zdarzeń ruszy już sam. I co najważniejsze, nigdy się nie zatrzyma! – wyjaśnia Dominika Kulczyk.