Od 22 kwietnia, z okazji Dnia Ziemi 2016, telewizja AXN zaprasza dzieci w wieku szkolnym do konkursu, którego celem jest kreowanie ekologicznych postaw i nawyków wśród uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz wychowanków placówek wsparcia dziennego. Poprzez rejestrację na dedykowanej stronie www.zmiento.com.pl, nauczyciele i opiekunowie mogą zgłosić do konkursu grupy wychowanków i wziąć udział w walce o 4-dniowy wyjazd na Zieloną Ekoszkołę organizowaną przez partnera społecznego kampanii, Fundację Nasza Ziemia.
22 kwietnia telewizja AXN wystartowała z konkursem dla dzieci w wieku szkolnym. Konkurs potrwa do 30 października, a zwycięzcy wyjadą na Zieloną Ekoszkołę organizowaną przez partnera społecznego kampanii, Fundację Nasza Ziemia. Akcja jest częścią globalnej kampanii społecznej Picture This, realizowanej przez Sony Pictures Television Networks na rzecz ochrony środowiska w 178 krajach na świecie.
Projekt Picture this chce pokazać Polakom, jak zmiana najprostszych nawyków i przyzwyczajeń, może wprowadzić widoczne gołym okiem różnice – powiedział John Rossiter, GM, SPT Networks, CE. AXN specjalizuje się w akcji, i to doświadczenie chcemy wykorzystać, by zachęcić naszych widzów do podjęcia nawet najprostszych działań na rzecz dbania o środowisko – dodaje.
Picture this w Polsce ma na celu popularyzowanie idei „sprzątania po sobie” w przestrzeni publicznej oraz kreowania właściwych nawyków i postaw w tym kierunku. Inicjatywa telewizji AXN to przede wszystkim edukacja i próba wprowadzenia zmian w świadomości Polaków.
Partnerem społecznym jest Fundacja Nasza Ziemia, partnerem projektu jest producent wody mineralnej Muszynianka.
Szczegóły konkursu oraz regulamin znajduje się na www.zmiento.com.pl.