Nowa odsłona kampanii Nike „Lepsza Ja”

Nike rozpoczyna nowy rok premierą Margot kontra Lily – Lepsza Ja. Ośmioodcinkowy serial, z tygodnia na tydzień, dostarczy kobietom motywacji do podejmowania nowych wyzwań, wyjścia poza osobistą strefę komfortu oraz realizowania własnych celów treningowych. W jego produkcji uczestniczyli słynny filmowiec Alfonso Gomez-Rejon, ciesząca się uznaniem reżyser Tricia Brock oraz autor światowych bestsellerów Jesse Andrews. 

 

W zeszłym roku Nike zainspirowało kobiety z 33 krajów do bicia własnych rekordów. Marka umożliwiła im starty
w półmaratonach Nike w miastach: Nagoja, Meksyk, Tajpej i San Francisco, udział w sesjach treningowych Nike+ Training Club, a także przynależność do społeczności biegaczy Nike+ Run Club w Warszawie, Nowym Jorku, Rio de Janeiro i w wielu innych miejscach. W sumie aż pół miliona kobiet z całego świata dało z siebie wszystko. Połączyła je jedna wspólna idea: Lepsza Ja.

Zgodnie z ideą kampanii Lepsza Ja, zwycięstwo jest zawsze warte wysiłku, niezależnie od tego czy musimy po prostu zrobić pierwszy krok, stawić się na zajęcia Nike+ Training Club czy też ustanowić osobisty rekord podczas maratonu. Każde zwycięstwo – zarówno małe, jak i wielkie – to kolejny krok do celu, odskocznia, która pozwala pokonać nasze własne ograniczenia.

W 2016 roku idea ta wcale nie traci na aktualności – przeciwnie, wkracza w nową fazę. Dzięki stworzonej przez Nike serii Margot kontra Lily – Lepsza ja, kobiety dostaną dawkę cotygodniowej, sportowej motywacji, która będzie konkurencją dla niejednego trenera. Dodatkową inspirację znajdą wchodząc na nową stronę projektu „Lepsza Ja”. W tym tygodniu w wybranych miastach całego świata, w tym w Warszawie, w ramach NikeWomen Week odbędą się wydarzenia Lepsza Ja, które dostarczą motywacji i wyzwań coraz większej grupie kobiet na całym świecie, dla których sport i fitness stały się stylem życia, a nie tylko chwilową modą.

Wszystkie miłośniczki sportu poszukujące motywacji i inspiracji pozwalających spełnić marzenie o byciu „Lepszą Ja”, znajdą je w nowo uruchomionej sekcji portalu Nike.com. Odkryją tam porady dotyczące ćwiczeń, uzyskają dostęp do najnowszych programów treningowych w ramach Nike+ Training Club i Nike+ Run Club, uzyskają informacje o produktach pokazanych w serialu i będą mogły posłuchać inspirujących wypowiedzi legendarnych postaci świata sportu. Od 1 lutego osoby odwiedzające stronę będą mogły obejrzeć najnowszy odcinek serialu Margot kontra Lily; kolejne odcinki pojawiały się będą w każdy poniedziałek, aż do 21 marca.

W Polsce, poza stroną Nike.com, filmy dostępne będą na stronie http://onet.tv/nikewomenlepszaja/.