Listopad to miesiąc, w którym Fundacja Movember zachęca mężczyzn na całym świecie, by zapuścili wąsy i … zadbali o swoje zdrowie. W tym roku do akcji włącza się także marka Dremel, producent precyzyjnych elektronarzędzi. Aby dołączyć do inicjatywy, wystarczy sfotografować swojego Dremela i wstawić zdjęcie na stronę akcji podając wiek narzędzia. Za każdy rok naszego narzędzia Dremel przekaże na rzecz Fundacji Movember 1 Euro.
Pierwsza listopadowa akcja zapuszczania wąsów w celu zwrócenia uwagi na zdrowie mężczyzn i konieczność wykonywania przez nich badań profilaktycznych odbyła się w 2003 roku w Melbourne. Dziś jest to ogólnoświatowa inicjatywa, organizowana w 21 krajach. Przez 30 dni mężczyźni zapuszczają zarost w celu podnoszenia świadomości profilaktyki chorób tj. rak prostaty i zbierania funduszy na rzecz męskiego zdrowia. Fundacja MOVEMBER jest największym pozarządowym sponsorem badań nad rakiem prostaty na świecie.
Masz Dremela? Powiedz nam, ile ma lat! W tym roku Dremel zaprasza użytkowników swoich elektronarzędzi do aktywnego wsparcia akcji. Marka przekaże Fundacji Movember 1 Euro za każdy rok elektronarzędzia zarejestrowanego na stronie akcji. Jak wziąć udział? Zrób sobie zdjęcie selfie ze swoim Dremelem. Wejdź na stronę competition.dremeleurope.com. Załaduj zdjęcie na stronę i podaj informację na temat wieku narzędzia.
– Sposób prezentacji elektronarzędzia, zależy tylko od jego użytkownika. Każdy rok narzędzia to 1 euro przekazane przez markę Dremel dla Fundacji Movember, dlatego im starsze tym lepsze! Gorąco zachęcamy do zbierania z nami środków niezbędnych do promocji profilaktyki męskiego zdrowia. Ta akcja to także doskonały pretekst do rozmów na temat zdrowia bliskich nam mężczyzn – mówi Katarzyna Nasalska, brand manager marki Dremel.