Biedronka i Fundacja Faktu razem dla dzieci

Sieć sklepów Biedronka oraz Fundacja Faktu przygotowały specjalną książeczkę z płytą CD. Środki z jej sprzedaży zostaną przeznaczone na pomoc chorym dzieciom w ramach wspólnego projektu społecznego „Codziennie bądźmy razem”. Od 30 lipca, na klientów sieci będą czekać „Wesołe piosenki dla dzieci”.

 

Publikacja „Wesołe piosenki dla dzieci” ma na celu pomaganie oraz naukę poprzez zabawę i czerpanie z klasycznego repertuaru dziecięcej piosenki. Słynne utwory jak np. „Jedzie pociąg z daleka”, czy „Wlazł kotek na płotek”, śpiewane przez wiele pokoleń, w wesołej, wakacyjnej aranżacji nie tylko pomagają, ale i uczą. Do płyty dołączona jest także książeczka, w której znalazły się teksty wszystkich piosenek do wspólnego śpiewania.

Chcemy pomagać! Tym, którzy kupią płytę, bo gwarantujemy, że ich dzieci zakochają się w tych piosenkach. I w konsekwencji tym, którzy walczą o zdrowie swoich dzieci, bo właśnie takim, ciężko chorym maluchom pomagamy sprzedając ten krążek – tłumaczy Jan Domaniewski, wiceprezes Fundacji Faktu.

„Wesołe piosenki” to już szósta publikacja w ramach wspólnego projektu z Fundacją Faktu, z której środki przeznaczone są na pomoc chorym dzieciom i ich rodzinom. Dzięki zaangażowaniu naszych klientów możliwa jest realna pomoc finansowa dla dzieci – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR, Jeronimo Martins Polska.

Książeczkę z płytą „Najpiękniejsze polskie kolędy” można kupić wyłącznie w sklepach sieci Biedronka już od 30 lipca br. w cenie 9,99 zł.

Od 2012 r. w ramach charytatywnego programu sieci Biedronka i Fundacji Faktu „Codziennie bądźmy razem” w sklepach pojawiły się już płyty: „Śpij córeczko, śpij syneczku…Najpiękniejsze polskie kołysanki“, „Piosenki dla dzieci. Buzia sama śpiewa!”, „Opowieści z krainy pięknych snów” oraz „Najpiękniejsze polskie kolędy, edycja 2013 i 2014”. Dzięki sprzedaży ponad 34 tys. egzemplarzy ostatniego wydawnictwa, udało się pomóc 50 podopiecznym Fundacji Faktu. Program został nominowany do Konkursu Kampania Społeczna Roku 2013.