Na zbliżający się okres świąteczny sieć Biedronka przygotowała nową, wyjątkową linię produktów premium pod wspólną marką La Speciale. W ofercie znalazły się artykuły spożywcze o unikalnym charakterze, w tym m.in. słodycze, herbaty i kawy, makarony, a także dania gotowe oraz wędliny i ryby. W ten sposób sieć Biedronka chce przybliżyć wszystkim klientom ekskluzywne smaki w niskich cenach.
Oferta La Speciale została stworzona z myślą o klientach szukających unikalnych doznań kulinarnych oraz wszystkich tych, którzy celebrując wyjątkowe okazje, sięgają po artykuły najwyższej jakości. W ofercie La Speciale znalazły się słodycze i desery, kawa, herbata, makarony, sery, oliwa, musztardy, dania gotowe, wędliny oraz ryby.
Wszystkie produkty linii La Speciale cechują oryginalne smaki i formy oraz rzadkie receptury. Dodatkowo artykuły tej marki posiadają szczególnie eleganckie opakowania, dzięki czemu świetnie sprawdzą się jako prezent. Praliny i kawy w gustownych metalowych puszkach czy owoce w czekoladzie w plastikowej szkatułce mogą również stanowić dekorację stołu podczas wspólnych spotkań.
Dzięki wprowadzeniu oferty La Speciale cztery miliony klientów, którzy codziennie odwiedzają sklepy Biedronka, mają możliwość skosztowania unikalnych smaków w przystępnych cenach. Pierwsze artykuły z linii La Speciale dostępne są w sieci Biedronka od 20 listopada br. Wśród nich znalazły się m.in. czekolady z posypką, praliny dekorowane oraz tradycyjne angielskie karmelki o smaku waniliowym.
Pod marką La Speciale klienci mogą także nabyć inne wykwintne i oryginalne produkty, które doskonale sprawdzą się w roli składników potraw świątecznej kuchni, m.in. halibuta grenlandzkiego, stek z miecznika czy ser pleśniowy z Normandii.
Produkty z linii La Speciale znajdują się w sklepach Biedronka w specjalnych strefach oraz są dostępne jedynie w ofercie czasowej.
Ofertę La Speciale wspiera kampania marketingowa, której motywem przewodnim jest śnieżna kula zawierająca w środku wizualizację sklepu Biedronka. Hasłami kampanii są życzenia świąteczne: „Świąt pełnych niskich cen i radości zakupów”, „Świąt pełnych dziecięcej radości i tradycyjnych przysmaków” oraz „Świąt pełnych dziecięcej radości i wymarzonych prezentów”. Kampania prowadzona jest z wykorzystaniem spotów TV, billboardów, reklamy prasowej oraz elementów dekoracji w sklepach.