LUX MED otworzył centrum telefonicznej obsługi klientów, w którym zatrudnienie znajdzie ponad 100 osób. Pracownicy będą mogli skorzystać ze szkoleń, możliwości rozwoju i benefitów, które oferuje Grupa LUX MED osobom zatrudnionym w całej Polsce.
Nowe biuro LUX MED Call Center znajduje się przy ulicy Fabrycznej 2A w pobliżu Galerii Jurowieckiej. Tam ok. 150 pracowników będzie zajmowało się telefoniczną obsługą pacjentów – m.in. umawianiem konsultacji lekarskich, wizyt stomatologicznych oraz wszelkiego rodzaju badań laboratoryjnych i diagnostycznych. Ponadto wszyscy zatrudnieni będą mogli skorzystać z szerokiej oferty benefitów oferowanych przez Grupę LUX MED, spośród których wyróżnia się: pakiet opieki medycznej dla pracownika i jego rodziny, kartę sportową czy dofinansowanie do nauki języka angielskiego i szkolenia rozwojowe.
– Zależy nam, żeby zapewniać kompleksowe usługi medyczne pacjentom w całej Polsce i zdajemy sobie sprawę, że nie byłoby to w pełni możliwe bez pracowników naszych biur. Białystok to wyjątkowe miejsce, w którym mamy nie tylko centra medyczne, ale także wspaniały zespół IT i od teraz również Call Center. Wiem jak bardzo zmienił się rynek pracy w trakcie pandemii, dlatego cieszę się, że możemy dać zatrudnienie ponad 100 nowym osobom – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED
Podczas pandemii rynek pracy uległ znacznym przeobrażeniom, dlatego tak ważne są nowe miejsca pracy. Według Głównego Urzędu Statystycznego, od roku obserwowany jest stały wzrost stopy bezrobocia w Polsce. W kwietniu 2020 r. wyniosła ona 5,8%, natomiast w lutym 2021 r. zarejestrowano wynik równy 6,5%.
– Chcemy tworzyć wyjątkowe miejsce pracy, w którym ludzie dobrze się czują, mają wiele możliwości rozwoju, a przede wszystkim towarzyszy im poczucie sensu pomocy innym. Zależy nam, aby pracownicy darzyli nas zaufaniem i to z nami chcieli wiązać swoją przyszłość – mówi Dorota Sawicz, Dyrektor Personalny w Grupie LUX MED.
Obecnie LUX MED zatrudnia w Białymstoku ponad 180 pracowników w czterech centrach medycznych oraz oddziale IT, który został utworzony w 2016 r. Pracuje w nim zespół kilkunastu programistów i testerów. Kilkadziesiąt osób już teraz dołączyło do zespołu Call Center.
Źródło: Grupa LUX MED