Renowację dworu w Trojanowie i przekształcanie go ekskluzywny kompleks rekreacyjno-hotelarski rozpoczęliśmy w 2004 r., otwarcie nastąpiło w 2015. Branża hotelowa jest wyjątkowo absorbującym zajęciem – tak czasowo, jak i finansowo – mówi Polska the Times Bogdan Talarek, właściciel marki Talaria Resort & SPA.
Pierwsza zasada marketingu nakazuje wyróżnienie się. Kompleks rekreacyjno-hotelarski Talaria Resort & SPA wyróżnia dedykowanie go w dużym stopniu kobietom. Na czym polega ten pomysł? Konsultował go pan na przykład z psychologami?
Tak, Talaria Resort & SPA to jedyne tego typu miejsce w Polsce. W weekendy wypoczywają u nas wyłącznie Kobiety. Koncept cieszy się ogromnym zainteresowaniem, Panie chętnie nas odwiedzają i cenią ten pomysł. Oczywiście, konsultowany był z wieloma specjalistami, również psychologami.
Jak sprawdził się biznesowo taki „kobiecy” model działalności?
Bardzo dobrze. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Był kilka razy modyfikowany, ale wydaje się, że obecnie doszliśmy do punktu, który wydaje się optymalny w naszej sytuacji.
Właściwie dlaczego brak męskiego towarzystwa tak zachęca panie do korzystania z Państwa usług?
Panie cenią możliwość wyboru między elegancją a swobodą. To u nas nie muszą, jeśli nie chcą, robić makijażu i przebierać się w wieczorowe suknie, poświęcając ten czas wyłącznie na relaks.