11 maja br. przypada 14. edycja „Dnia bez śmiecenia”, inicjatywy zapoczątkowanej w 2007 roku przez młodzież z kilkunastu krajów w ramach Europejskiego Eko-Parlamentu Młodzieży.
#WłączSięDoGry to hasło tegorocznej, czternastej edycji kampanii Dzień bez Śmiecenia organizowanej przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań S.A.. Celem inicjatywy jest edukacja i zachęcanie społeczeństwa do aktywnego promowania selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych.
Do kampanii Organizacji Odzysku Opakowań Rekopol przyłączyła się Kompania Piwowarska. Wspólnie przekonują, że czasem wystarczą proste zachowania by realnie pomóc środowisku.
Dzień bez śmiecenia
W ramach obchodów „Dnia bez śmiecenia” dla swoich pracowników Kompania Piwowarska przygotowała konkursy edukacyjne dla dorosłych i dzieci związane z ekologią – minimalizowaniem odpadów i segregacją śmieci. Firma dostarcza też pracownikom, materiały edukacyjne w formie elektronicznej, takie jak na przykład 10 zasad ekokonsumenta.