Rozpoczęła się V edycja EB Kreatora, największego konkursu employer branding w Polsce, którego organizatorem jest serwis GoldenLine. Zgłoszenia można przesyłać do 25 lutego 2019.
Celem konkursu jest promowanie osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, a także zainspirowanie innych firm do podejmowania działań wizerunkowych dotyczących marki pracodawcy. W poprzedniej edycji wzięło udział 108 pracodawców, którzy przysłali rekordową liczbę 190 projektów, co czyni konkurs największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem branżowym w Polsce.
Firmy mogą zgłaszać swoje projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, zrealizowane w 2018 roku.
“Udział w konkursie EB Kreator to wspaniała okazja, aby pochwalić się projektami employer brandingowymi, przedstawić firmę w gronie atrakcyjnych pracodawców i stać się motywacją dla innych organizacji” – mówi Adam Wąsik, szef Pracowni EB GoldenLine. “Zachęcamy do udziału wszystkich pracodawców, którzy w 2018 roku podjęli inspirujące działania z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Zgłoszenie to również forma pochwały dla działów odpowiedzialnych za działania wizerunkowe, tym bardziej warto!” – dodaje Wąsik.
Projekty konkursowe mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:
Zakładka kariera
Ogłoszenie rekrutacyjne
Kampania w social media
Akcja rekrutacyjna
Kampania employer branding
Wewnętrzna kampania employer branding
Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 25 lutego 2019. Udział w konkursie jest bezpłatny.