Sport i integracja w szczytnym celu

Together To The Moon
fot. materiały prasowe

384 400 km – taki dystans zamierzają pokonać pracownicy eurobanku oraz Grupy Banku Millennium, uprawiając 35 dyscyplin sportowych. Sport połączony z integracją, a wszystko po to, by zebrane kilometry zamienić na pieniądze. Środki przeznaczone zostaną na wsparcie ważnych celów charytatywnych.

W czwartek 9 maja eurobank rozpoczął trzecią już odsłonę swojej kampanii charytatywnej „Our People”. Tym razem do sportowej rywalizacji zaprosił Grupę Banku Millennium – 5 listopada 2018 r. Bank Millennium i Societe Generale podpisały umowę dotyczącą zakupu eurobanku przez Bank Millennium. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym półroczu 2019 r.

Sport i Integracja pracowników

Cel tegorocznej akcji „Our People 3: Together to the Moon” to pokonanie 384 400 km, a więc odległości z Ziemi do Księżyca. Pracownicy obu instytucji będą uprawiać dyscypliny sportowe związane z pokonywaniem dystansu. Sport i integracja to korzyść dla pracowników, a ich osiągnięcia będą rejestrowane przez zewnętrzną aplikację. W ten sposób każdy trening biegowy, wycieczka rowerowa czy spacer przyczynią się do wsparcia celów charytatywnych. Banki zamienią bowiem pokonane kilometry na pieniądze, zgodnie z przelicznikiem 1 km = 1 zł.

Szczytny cel

Zebrane w ten sposób środki finansowe zostaną przeznaczone na wsparcie dwóch fundacji: Fundacja DKMS i Fundacja Mam Marzenie. Wskazane one zostały przez pracowników eurobanku w wewnętrznym głosowaniu (128 134 zł przekazane przez eurobank). Pozostałe środki pomogą w realizacji inicjatyw społecznych pracowników obu banków (256 266 zł przekazane przez Bank Millennium). Po zakończeniu akcji pracownicy obu instytucji będą mieli możliwość zaangażować się w wolontariat, realizując projekty finansowane z zebranych funduszy.

Eurobank po raz pierwszy zorganizował akcję „Our People” wiosną 2017 r. Pracownicy pokonali wówczas 55,4 tys. km i w rezultacie ponad 55 tys. zł trafiło na konto Fundacji Mam Marzenie, spełniającej marzenia chorych dzieci. Rok później licznik wskazał już 100 tys. zł – tę sumę podzieliły między sobą Fundacja Mam Marzenie oraz wrocławskie Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt.

Dwie odsłony akcji „Our People”

Akcja „Our People” co roku cieszy się dużym zainteresowaniem wśród pracowników eurobanku. Doceniają ją również zewnętrzni eksperci: w 2017 r. w konkursie „Złote Spinacze” została uznana za jedną z trzech najlepszych kampanii CSR w Polsce 2017 r. Rok później nagrodę podczas festiwalu FilmAT dostały filmy promujące akcję – występują w nich pracownicy eurobanku. Akcja została też wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki 2018”, publikowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Na potrzeby tegorocznej edycji akcji we współpracy z agencją John Weston Group został wyprodukowany film promocyjny – wzięli w nim udział pracownicy eurobanku oraz Banku Millennium.

Postępy w przemierzaniu dystansu w ramach „Our People 3: Together to the Moon” można również obserwować na stronie: www.ourpeople.pl.