Redakcja

natalia_witkowska_nSpołecznie odpowiedzialny biznes to produkty i usługi, które nabywamy wiedząc, że nikt nie ucierpiał przy ich wytworzeniu, a naszym zakupem wspieramy ekologię i lokalne inicjatywy pro publico bono. Słowem – to lepiej wydane pieniądze. Dlatego tak istotne jest łatwe identyfikowanie firm, które przestrzegają CSR-owego dekalogu.

Służą ku temu odpowiednie programy promocyjne, które pomagają nam rozpoznawać etycznego dostawcę, partnera czy markę. Ale sama identyfikacja to nie wszystko. Ważne jest przekonywanie firm do bycia społecznie odpowiedzialnymi. Konsumenci wielokrotnie już w dziejach poprzez karanie nieetycznych przedsiębiorców wymuszali odpowiednie postawy.

My jednak jesteśmy zdania, że dużo przyjemniej jest nagradzać, co jest genezą powstania portalu „Raport CSR”. Sam raport jest publikowany kwartalnie już od 2009 roku. W nim właśnie identyfikowani są najlepsi z najlepszych. Redakcja naszego portalu zaś będzie promować firmy, których etyczną postawę wyróżniono w raporcie. I tym właśnie z wielką radością zamierzamy się zająć. Bo przestrzeganie zasad CSR-u w firmach przekłada się na poprawę jakości życia na naszej planecie.

Natalia Witkowska
Redaktor naczelna

Zapisz

Zapisz