Dynamicznie wzrasta liczba użytkowników platformy kafeteryjnej MyBenefit, z której korzysta już ponad 500 tys. pracowników. Liczba ta cały czas rośnie. Tego typu rozwiązania cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Jak wynika z badania zrealizowanego po pierwszym lockdownie na potrzeby raportu Activy, niemal co drugi polski pracownik wskazał platformę kafeteryjną jako pożądany benefit.
Odzwierciedlenie tego zainteresowania widać we wciąż rosnącej liczbie przedsiębiorstw, których pracownicy mogą korzystać z platformy MyBenefit. Wzrost zainteresowania rozwiązaniami skupiającymi szerokie spektrum benefitów w ramach jednej platformy wynika m.in. ze zmian potrzeb pracowników, jakie mają miejsce w pandemii. Zatrudnieni oczekują szerokiej oferty benefitów, dopasowanych do ich aktualnej sytuacji. Istotna jest także elastyczności wyboru i możliwość korzystania z niej online.
– Czas pandemii dla wielu firm oznacza przyspieszoną cyfryzację. Wielu pracodawców otworzyło się na rozwiązania technologiczne także w obszarze świadczeń pozapłacowych. Potwierdzają to wzrosty na naszej platformie, ale także badania, z których wynika, że dla 48,2 proc. pracowników platformy kafeteryjne są najbardziej pożądanym benefitem tuż po elastycznym czasie pracy, pakietach medycznych oraz dofinansowaniach do szkoleń i kursów – wyjaśnia Jolanta Rycerz, prezes zarządu MyBenefit.
Na platformie MyBenefit dostępne są najbardziej pożądane benefity pracownicze. Mowa nie tylko o pakietach opieki medycznej czy dostępie do edukacji online, ale przede wszystkim wszelkiego rodzaju świadczenia wspierające dbałość o kondycję fizyczną i psychiczną. To właśnie holistyczne podejście do zarządzania programami zdrowia zyskuje coraz większą popularność w czasie pandemii. Pracownicy są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i oczekują wsparcia w szeroko rozumianym well-beingu m.in. poprzez dostęp do konsultacji ze specjalistami: psychologami, trenerami personalnymi czy dietetykami, a także platform treningowych.
– Oprócz aktualnej oferty na pierwszy plan wysunęły się oczekiwania związane z możliwością elastycznego wyboru benefitów i korzystania z nich online – mówi Jolanta Rycerz. – Nasza platforma pozwala pracownikom wydawać swoje środki na benefity, których akurat potrzebują w danym czasie. Ta możliwość przełożyła się na wzrost popularności kafeterii benefitów.
System kafeteryjny to zdecydowanie najwygodniejsze rozwiązanie współczesnego rynku świadczeń pozapłacowych. Nie tylko oferuje szeroki wachlarz gotowych benefitów z różnych dziedzin i lokalizacji, dostępnych w jednym miejscu. Pozwala też pracownikom samodzielnie decydować i wybierać to, co jest dla nich najbardziej atrakcyjne.
– Wciąż poszukujemy takich rozwiązań, które będą budować pozytywne doświadczenie pracowników korzystających z naszej platformy – podkreśla Jolanta Rycerz. – Nasz cel to wdrożenie intuicyjnego i nowoczesnego rozwiązania opartego o wydajną i bezpieczną technologię, umożliwiającą obsługę milionów użytkowników kafeterii MyBenefit.
Spółka MyBenefit Sp. z o.o. od 2013 roku należy do grupy kapitałowej Benefit Systems, twórcy Programu MultiSport.
Źródło: Komunikat prasowy.