Marka Nestlé Pure Life z portfolio Nestlé Waters zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiego programu „Wybieram Wodę”, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca o współpracy w ramach programu PTD.
Ogólnopolska kampania edukacyjna „Wybieram wodę” jest wspólną inicjatywą Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Działania edukacyjne w ramach programu będą zwracać szczególną uwagę na rolę wody dobrej jakości w zachowaniu zdrowia i prawidłowego nawodnienia organizmu, podkreślając jednocześnie korzyści płynące z picia zarówno wody butelkowanej, jak i prosto z kranu. Z uwagi na potrzebę ochrony naturalnych zasobów wodnych, jednym z zadań projektu będzie także propagowanie racjonalnego gospodarowania wodą i zachęcanie do jej oszczędzania. Partnerami programu „Wybieram wodę” są producenci wód butelkowanych, instytucje samorządowe oraz ośrodki naukowe związane z ochroną środowiska i zasobów wodnych. Oficjalną Ambasadorką programu została Justyna Steczkowska – piosenkarka, matka trójki dzieci a także promotorka zdrowej diety i aktywnego trybu życia.
„Z dumą przyjęłam propozycję organizatorów programu Wybieram Wodę i zostałam jego ambasadorką. Wartości, które promuje, są mi bliskie i od dawna staram się przekazywać je naszym dzieciom. Obserwując rosnący wskaźnik otyłości naszego społeczeństwa, za szczególnie istotne uważam budowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród Polaków w każdym wieku oraz uświadamianie jak ważnym składnikiem naszego codziennego odżywiania jest woda, źródło życia i główny składnik organizmu człowieka. Aby ten mógł prawidłowo funkcjonować, należy wypijać 2 litry wody dziennie. Dlatego staram się, by nasze dzieci wiedziały jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa woda oraz zbilansowana dieta. Uczę je miłości do wody i żałuję, że 15 lat temu, kiedy nasz najmłodszy syn był mały, nie mieliśmy takiej wiedzy na ten temat. Całym sercem popieram program Wybieram Wodę, bo sama wybieram ją każdego dnia!” – mówiła Steczkowska na konferencji inaugurującej program.
Marka Nestlé Pure Life, jest pierwszą marką wody butelkowanej, która została oficjalnym partnerem projektu.
Zdrowe nawodnienie dla całej rodziny jest wpisane w wizję Nestlé Waters. To właśnie, dlatego z dumą wspieramy akcję „Wybieram wodę.” Kładziemy szczególny nacisk na edukację i pomagamy rodzicom zrozumieć korzyści ze zdrowego trybu życia. Regularne picie wody to naturalny i zdrowy sposób, aby zachować prawidłowy bilans płynów w organizmie. Mimo to jednak wiele osób zamiast szklanki czystej wody wybiera słodzone napoje, a wraz z nimi zbędne kalorie. Pijąc wodę regularnie, rodzice wskazują zdrowy nawyk swoim dzieciom, odpowiednio kształtując ich przyzwyczajenia. To wielka satysfakcja patrzeć, jak dzieci rosną kochając wodę i wiedząc, że najlepiej gasi pragnienie, a jej picie jest jednym z najszybszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym. Będąc częścią „Wybieram wodę” zapraszamy wszystkich do przekazywania miłości do wody kolejnym pokoleniom. – powiedział Tomasz Rasztawicki – Prezes Nestlé Waters.