#FunkcjaDobroczynności to świąteczna kampania działu mobile marki Samsung, której celem jest pomoc dzieciom w Polsce i na świecie. Akcja wystartowała 21 listopada i potrwa do 26 grudnia, a jej partnerem jest UNICEF. Działania marketingowe obejmują telewizję, internet, radio, punkty sprzedaży, media społecznościowe oraz outdoor.
W ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności, prezenty od serca trafią do najbardziej potrzebujących. W Polsce Samsung wesprze instytucjonalne placówki opiekuńczo – wychowawcze (Domy Dziecka). Natomiast za pośrednictwem UNICEF pomoc trafi do dzieci z najuboższych zakątków świata. W obu przypadkach najmłodsi otrzymają pomoc rzeczową w jednym z trzech obszarów – edukacja, sport i zabawa oraz opieka. O tym, w jakim obszarze Samsung pomoże dzieciom, zdecydują nabywcy smartfonów z #FunkcjąDobroczynności.
Równocześnie z akcją wystartowała kampania informująca o mechanizmie i głównych celach #FunkcjiDobroczynności. Pierwszy etap kampanii obejmuje działania w social media, digital, aktywności w Brand Storach i w sklepach partnerskich oraz kampanię telewizyjną. 30-sekundowy spot, będzie emitowany między innymi w TVP, TVN i Polsat.
W grudniu, rozpocznie się kampania outdoorowa, w ramach której wykorzystane zostaną między innymi wielkoformatowe nośniki na hotelu Metropol w Warszawie oraz na Dworcu Centralnym. Wtedy też pojawią się spoty radiowe.
– Chęć zmieniania świata na lepsze i pomagania jest zakotwiczona w DNA naszej firmy. W tym magicznym, świątecznym czasie, chcemy być bliżej tych, którzy najbardziej potrzebują naszej pomocy, dlatego postanowiliśmy połączyć siły z UNICEF w ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności. Wierzę, że dzięki tej kampanii, każdy smartfon Galaxy sprawi podwójną radość – osobie, która dostanie urządzenie oraz potrzebującym dzieciom – powiedział Arkadiusz Wójcik, VP Samsung Electronics Polska, odpowiedzialny za dywizję mobile.
Akcją objęte są wybrane smartfony Samsung Galaxy. Szczegółowe informacje i regulamin dostępne są na stronie www.dobroczynnosc.samsung.pl.