W czwartek, 14 czerwca br. rozpocznie się mundialowa akcja Rock Radia pod hasłem “Rock Radio gra dla Rak’n’Rolla”, w której stacja będzie zbierać pieniądze “na cycki, nowe fryzury i dragi”. W czasie piłkarskich mistrzostw świata goście rozgłośni będą składać autografy na mundialowej piłce, która trafi na aukcję charytatywną. Zebrane w ten sposób środki wesprą działania Fundacji Rak’n’Roll na rzecz osób z chorobą nowotworową.
Przez cały czas trwania mundialu Rock Radio będzie gościło na antenie znane postacie ze świata kultury i sportu, które będą próbowały przewidzieć wynik piłkarskich rozgrywek oraz podejmą wyzwanie żonglowania mundialową piłką. Każdy z gości złoży na podbijanej futbolówce swój autograf. Tuż po finale mundialu piłka z podpisami wszystkich gości trafi na aukcję charytatywną w serwisie charytatywni.allegro.pl – licytacja potrwa do początku sierpnia br. Wszystkie środki z aukcji trafią na konto Fundacji Rak’n’Roll, która zmienia schematy myślenia i mówienia o raku, przełamuje tabu związane z tą chorobą, a także prowadzi działania mające na celu poprawę jakości życia chorych.
Gości, którzy wezmą udział w akcji Rock Radia, będzie można usłyszeć na antenie stacji oraz zobaczyć i usłyszeć na profilu Rock Radia na Facebooku i YouTube, a także na profilu Fundacji Rak’n’Roll na Instagramie. To kolejne działania Rock Radia, które wspiera różne organizacje pozarządowe i cele charytatywne.
Fundacja Rak’n’Roll działa od 2009 r. Powstała z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym kobietom w podobnej sytuacji. Od początku celem fundacji była poprawa jakości życia chorych oraz tworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku. Działania Fundacji inspirują do pozytywnego myślenia, dostarczają przydatnych rozwiązań, a także zmieniają wizerunek choroby w świadomości społecznej.
Więcej: www.raknroll.pl.