Niemcy promują aktywny wypoczynek na łonie natury

fot. Pixabay.com

Rusza kampania Niemieckiej Centrali Turystyki #WanderlustGermany promująca aktywny wypoczynek na łonie natury. Wśród sześciu kluczowych dla Niemców kierunków znalazła się Polska.

Niemiecka turystyka, podobnie jak w całej Europie, przeżywa kryzys spowodowany pandemią COVID-19. Przypomnijmy, że rok 2019 był dziesiątym z rzędu rekordowym pod względem liczby noclegów wykupionych przez turystów zagranicznych – odnotowano ich 89,9 mln.
W czołówce krajów źródłowych była w 2019 roku Polska, nasi turyści wykupili 3,5 mln noclegów.

Niestety pierwsza połowa 2020 roku przyniosła ogromne straty. Sprzedaż noclegów spadła o 60 proc. Na trzech najważniejszych rynkach straty wyniosły: Holandia – 59,9 proc., Szwajcaria – 59,9, Stany Zjednoczone – 66,1 proc. Polacy wykupili o 35,4 proc. mniej noclegów niż w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku.

Obecnie Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna nową kampanię promocyjną #WanderlustGermany. Jak podkreślił Tomasz Pędzik, dyrektor DZT w Warszawie, podczas piątkowej konferencji, głównym motywem kampanii są atrakcyjne oferty aktywnego wypoczynku z głównym naciskiem na turystykę pieszą i rowerową po niezwykle zróżnicowanych przyrodniczo regionach Niemiec.

Więcej: https://www.waszaturystyka.pl/niemcy-promuja-aktywny-wypoczynek-na-lonie-natury/