Grupa LUX MED po raz kolejny została wyróżniona prestiżową nagrodą „Gwiazda Jakość Obsługi 2019” w kategorii „Przychodnie i gabinety lekarskie”. To już XII edycja badania jakości obsługi, gdzie o wynikach decydują sami konsumenci. Nagrody przyznawane są firmą wiarygodnym, przyjaznym i otwartym na potrzeby swoich klientów.
Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się nieprzypadkowo 15 marca, w dniu, w którym na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Konsumenta. W imieniu Grupy nagrodę odebrały Iwona Radko – Jarosińska, Dyrektor Pionu Doświadczeń Pacjenta oraz Aneta Skibińska, Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych w Pionie Doświadczeń Pacjenta. LUX MED był laureatem tej nagrody w poprzednich latach aż dziewięciokrotnie, w tym w 2017 roku zdobył Gwiazdę Dekady.
– Nagroda „Gwiazda Jakość Obsługi 2019” jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ o jej przyznaniu decydują sami pacjenci. Cieszymy się, że docenili oni profesjonalizm i zaangażowanie naszego personelu oraz całej Grupy – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.
Nagrody przyznawane są na podstawie przeprowadzonego badania satysfakcji klientów składającego się z czterech etapów. Pierwszy ma charakter sondażu konsumenckiego, prowadzonego przez cały rok. Następnie na podstawie opinii wyłaniane są firmy, charakteryzujące się najwyższymi wskaźnikami jakości obsługi. Później przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzane jest badanie ankietowe metodą CAWI na próbie 1685 respondentów. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów oraz pozytywnie wyróżniają się na tle innych firm w swojej branży, otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.