Krzysztof Przybył: Czas na podjęcie decyzji!

Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”

W zależności od badań – co najmniej dwie trzecie polskich konsumentów deklaruje, że polski rodowód marki liczy się dla nich przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Czy specjaliści od marketingu to dostrzegają? Wystarczy wyjrzeć za okno albo włączyć telewizor, aby zobaczyć, jak bardzo wzrosła w ostatnich latach liczba kampanii reklamowych, które wykorzystują element rodzimego pochodzenia towaru bądź usługi. Czyżby spełniło się hasło, które dziewięć lat temu lansował obecny premier – „Będziemy dumni z Polski?”. Z polskich marek w każdym razie już jesteśmy dumni. A i ja mam poczucie dumy, że również dzięki ponad dwudziestoletniej pracy Fundacji „Teraz Polska” udało się zbudować tę konsumencką pozytywną świadomość – możemy przeczytać w najnowszym wpisie na blogu Krzysztofa Przybyła – prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Pozostał jeszcze tydzień, aby zgłosić się do tegorocznej, XXIV edycji konkursu. Przypomnę, że można dokonać zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsze Produkty i Usługi, Przedsięwzięcia Innowacyjne, Gminy. Lista podmiotów, które uzyskały Godło „Teraz Polska”, liczy kilkaset marek – zarówno tych bardzo znanych, jak również tych mniej promowanych. Łączy je jedno – naprawdę wysoka jakość, jakość bez zastrzeżeń zasługująca na naśladowanie. A godło „Teraz Polska” dla milionów konsumentów pozostaje od lat świadectwem prestiżu i wiarygodności danej marki.

Zachęcam do odwiedzenia strony Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego – jest jeszcze czas na podjęcie decyzji i dokonanie zgłoszenia udziału w Konkursie!

Więcej: krzysztofprzybyl.natemat.pl