E.Leclerc w Gdańsku wprowadził pionierski program konsultacji z klientami. Hipermarket zaprosił grupę reprezentatywną do podzielenia się opiniami, wrażeniami i radami na temat funkcjonowania sklepu. Okrągły Stół ma być płaszczyzną do zdobycia wiedzy i orientacji jak E.Leclerc jest postrzegany, co jeszcze może usprawnić a co działa bez zastrzeżeń.
Okrągły Stół polega na cyklicznych spotkaniach z klientami, które będą realizowane w 4 turach. Plan konsultacji obejmuje kilka tematów: ogólny wizerunek sklepu, jakość obsługi, analizę poszczególnych działów, trafność reklamy oraz oferty promocyjnej.
W ramach programu każdy uczestnik otrzymuje do degustacji produkty Wiodącej Marki, które ocenia wypełniając krótką ankietę.
W każdym spotkaniu weźmie udział kilkanaście osób znających Sklep E.Leclerc, robiących w nim regularnie zakupy. Uczestnicy konsultacji będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wskazać obszary wymagające dopracowania. Zdobyta wiedza pozwoli E.Leclerc na stworzenie planu usprawniającego pracę sklepu, tak, aby jeszcze bardziej dopasować ofertę do potrzeb klientów.
Jesteśmy już po pierwszym takim spotkaniu, które w naszej ocenie bardzo się udało. Zdobyliśmy wiele cennych uwag od naszych klientów, które z pewnością pomogą w planowaniu przyszłych działań. Mamy świadomość, że klient, który przychodzi do naszego sklepu obdarza nas zaufaniem, dlatego zależy nam na dostarczaniu zarówno asortymentu jak i usługi najwyższej jakości – mówi Pierre Taillandier, dyrektor E. Leclerc w Gdańsku. Jesteśmy przekonani, że inicjatywa Okrągłego Stołu pomoże nam jeszcze bardziej zadbać o potrzeby naszych klientów.
Kolejne spotkania konsultacyjne w ramach „Okrągłego stołu” E.Leclerc zaplanował na 29 lipca, 12 sierpnia a ostatnie na 26 sierpnia w siedzibie hipermarketu.