W czasie ogólnopolskiej konferencji „Forum Pracownika i Pracodawcy” zorganizowanej przez Fundację im. XBW Ignacego Krasickiego w ramach 15. edycji Konkursu „Pracodawca Godny Zaufania”, odbył się warsztat pt. „Jak zbudować zaangażowany zespół? Nowe trendy w tworzeniu dobrej atmosfery pracy”.
Swoją wiedzę zaprezentowała Ilona Pietrzak, Wiceprezes Instytutu Spraw Obywatelskich. Ekspertka omówiła m.in. rolę współczesnych liderów oraz korzyści, jakie mogą przynieść pracodawcom i pracownikom rady pracownicze. Podczas warsztatu prezes Ilona Pietrzak dowiodła, że dobra atmosfera w pracy i oparta na dialogu kultura organizacyjna mają niezwykle duży wpływ na rozwój firmy.
W trakcie wykładu ekspertka powoływała się też na inspirujące opinie. Oto jedna z nich: „Kultura pracy to to, jak pracownik czuje się w niedzielę wieczorem myśląc o pójściu do pracy w poniedziałek” (Jeff McKeon).
Zachęcamy do obejrzenia relacji: