Homla i jej Klienci wspólnie dla Fundacji Fabryki Marzeń

#kochamyprezenty to slogan promujący akcję charytatywną marki HOMLA. W ramach akcji, Klienci marki będą mogli przekazać nagrody, pozyskane w akcji lojalnościowej, na rzecz Fundacji Fabryki Marzeń.

 

Fundacja Fabryki Marzeń realizuje ważny społecznie aspekt edukacyjno–oświatowy, którego celem jest nauczanie i wychowywanie młodzieży w duchu przedsiębiorczości i innowacyjności, rozwój edukacji ekonomicznej, inspirowanie do osiągania sukcesów w różnych dziedzinach oraz motywowanie do rozwoju osobistego.

Cieszymy się, że marka HOMLA po raz kolejny wspiera Fundację Fabryki Marzeń. W poprzedniej akcji charytatywnej, dzięki wszystkim ludziom, którzy wzięli w niej udział, ponad 1000 pluszaków trafiło w ręce naszych najmłodszych podopiecznych. Ten drobny gest dał im wiele radości i wywołał na ich twarzach uśmiech, o który, poprzez nasze działania w Fundacji, staramy się każdego dnia. Ten wynik, to też najlepszy dowód, że Polacy lubią i potrafią się dzielić z innymi, zwłaszcza tymi najbardziej potrzebującymi – mówi Karolina Sołowow, przewodnicząca rady Fundacji Fabryki Marzeń.

Tym razem przez ponad 4 tygodnie klienci marki Homla będą mieli możliwość zbierania dedykowanych naklejek, dzięki którym będą mogli odebrać nagrodę zgodną z osiągniętym progiem prezentowym. Zasady działania są proste, wystarczy zrobić zakupy za określoną kwotę i naklejka trafi do kupującego. Następnie można je wymienić, w zależności od ilości, na konkretne nagrody. Akcję #kochamyprezenty promuje sesja zdjęciowa zrealizowana przez Budzik Studio, czyli Olę Buczkowską-Przeździk i Michała Przeździk-Buczkowskiego, a wystartuje ona już 26 listopada i potrwa do 24 grudnia.