Już po raz czwarty Grupa Polsat Plus opublikowała swój Raport Społecznej Odpowiedzialności w formie online, który stanowi podsumowanie działań Grupy w obszarze społecznym w 2020 roku. Tegoroczna edycja raportu przygotowana została we współpracy z agencją digitalową NoMonday.
Grupa Polsat Plus przedstawiła w raporcie działania, które realizuje w ramach #CyfrowaOdpowedzialność przez którą rozumie się: bezpieczeństwo, pomoc dzieciom, promocję sportu oraz edukację. W publikacji dużo miejsca poświęcono także działaniom na polu walki z pandemią koronawirusa.
Na łamach strony www, która została przygotowana w prostej, czytelnej i przejrzystej formie przekazano najważniejsze działania Grupy Polsat Plus w obszarze społecznym w wyjątkowym 2020 roku, będącym czasem pandemii koronawirusa.
Grupa Polsat Plus od początku trwania epidemii podjęła szereg inicjatyw prospołecznych oraz wprowadziła wiele udogodnień dla swoich klientów. Angażowała się w działania na wielu polach, wspierając służbę zdrowia, edukację, dzieci wykluczone cyfrowo, seniorów, a także zapewniała rozwiązania milionom swoich klientów i tysiącom pracowników. Zygmunt Solorz i Grupa Polsat Plus przeznaczyli łącznie ponad 50 mln zł na ten cel, a wśród przeprowadzonych wspólnie z Fundacją Polsat działań znalazły się m.in.: zakup 200 tys. testów na koronawirusa wraz z niezbędną aparaturą laboratoryjną za kwotę ponad 16 mln zł, przekazanie 20 nowoczesnych respiratorów o wartości niemal 3 mln zł dla szpitali zakaźnych, zakup środków ochrony, specjalny blok reklamowy w Polsacie, a także przekazanie 2.200 tabletów dla dzieci wykluczonych cyfrowo.