Diaverum, jeden z wiodących, światowych dostawców usług nefrologicznych rozpoczął nową kampanię z udziałem pracowników firmy, zatytułowaną ”Voices from the frontline”.
Koncepcja serii filmów jest prosta, ale inspirująca – przedstawia przemyślenia, różne punkty widzenia i historie osób pracujących w ośrodkach Diaverum. W autentyczny i emocjonalnie angażujący sposób przemawia do widzów, niezależnie od tego, czy są to potencjalni lub obecni pracownicy czy pacjenci – przybliża im firmę oraz jej wartości. Stanowi ona również część kampanii rekrutacyjnej ukierunkowanej na zaproszenie do współpracy osób wyznających podobne wartości, gotowych zaangażować się w opiekę nefrologiczną poprawiającą jakość życia pacjentów.
Pierwsze sesje zdjęciowe odbyły się w Polsce oraz w Wielkiej Brytanii. Pielęgniarki i pielęgniarze, personel lekarski oraz administracyjny opowiedzieli swoje historie oparte na firmowych wartościach: kompetencjach, pasji i inspiracji.
Joanna Borczak, Director Global Marketing & Societal Engagement w Diaverum, wyjaśnia: „Niezależnie od funkcji jaką pełnimy w organizacji, czy pracujemy w ośrodku dializ czy w biurze, w którejkolwiek z naszych lokalizacji na całym świecie – w Diaverum każdy z nas przyczynia się do poprawiania jakości życia naszych pacjentów. Chcemy dzielić się naszymi historiami z potencjalnymi, czy obecnymi pracownikami, historiami także o tym, że Diaverum jest organizacją, w której chce się pracować i można być dumnym, że jest się jej częścią”.
Przedstawione w filmach historie pracowników, skupiają się na dwóch kluczowych przesłaniach – po pierwsze na połączeniu zawodowych kwalifikacji z cechami charakteru jakich Diaverum poszukuje w każdym ze swoich pracowników oraz przedstawieniu korzyści, których kandydaci mogą oczekiwać po dołączeniu do zespołu. Jak mówi Tomasz Rybka, pielęgniarz z ośrodka dializ Diaverum w Iławie: „W Diaverum podoba mi się to, że firma stawia na nowe technologie, sztuczną inteligencję i na wspomaganie leczenia. Pacjent ma dostęp do aplikacji mobilnej, w której może kontrolować swoje parametry życiowe, swoje leczenie”.
Zgodnie ze swoim podstawowym założeniem kampania „Voices from the frontline” oddaje głos swoim pracownikom, podkreślając ich szczególną rolę w organizacji takiej jak Diaverum.