Firma doradcza Deloitte rozpoczęła współpracę z Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie. Została nawiązana na rok i ma na celu wytyczenie kierunków rozwoju marki Teatru.
Wspieranie instytucji kultury wpisuje się w globalną ideę Deloitte „Making an impact that matters”.
– Teatr Wielki – Opera Narodowa to nie tylko jedna z najważniejszych instytucji kultury w Polsce, ale także wyjątkowa marka, która powinna istnieć w świadomości Polaków, angażować swoim repertuarem i znaleźć stałe miejsce w ich kulturalnym życiu. To właśnie jest głównym celem naszego projektu. Aby to osiągnąć, planujemy kompleksową strategię marketingową dla Teatru na najbliższe lata, obejmującą nie tylko działania we wszystkich kluczowych punktach styku marki z widzem, ale także tworzenie nowych okazji na doświadczenie twórczości i wyjątkowości tej marki – mówi Patrycja Venulet, dyrektor w dziale strategii Deloitte.
W ramach skutecznego wsparcia Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w rozwoju, firma doradcza Deloitte przeprowadzi między innymi badania wśród Polaków. Ich celem jest lepsze poznanie potrzeb współczesnego odbiorcy szeroko pojętej kultury oraz zdiagnozowanie kluczowych barier korzystania z repertuaru Teatru Wielkiego.
– Obserwując istotne zmiany w życiu współczesnych ludzi, w tym jak spędzają czas wolny i jak kształtują swoje relacje z innymi, zauważamy potrzebę samorozwoju, na którą odpowiedzią może być odbiór sztuki. W erze natychmiastowej i ogólnodostępnej rozrywki cyfrowej głównym wyzwaniem jest zainicjowanie spotkania człowieka z Teatrem. Już teraz wiemy, że jeśli Teatr ze swoim repertuarem w odpowiednim czasie dotrze do widza, to jest duża szansa, że powstanie wyjątkowa relacja przekazywana potem z pokolenia na pokolenie – dodaje Jan Kisielewski, dyrektor w dziale strategii Deloitte.
Deloitte konsekwentnie wciela w życie globalną filozofię marki „Making an impact that matters”, polegającą na tym, że w ramach działalności biznesowej firmy poszukiwane są i inicjowane projekty, których efekt niesie pozytywny wpływ na rozwój życia społecznego.
– Bez wątpienia sztuka i kultura do tych obszarów należą, a nowoczesny biznes nie oznacza tylko poszukiwania zysków, ale także wspieranie działań, które procentują społecznie i ekonomicznie w dłuższej perspektywie. Teatr Wielki – Opera Narodowa ma swoją niezachwianą renomę także na arenie międzynarodowej, dla nas, jako dla globalnej firmy doradczej, praca dla takiego Klienta to nie tylko duży prestiż, ale przede wszystkim odpowiedzialność – mówi Tomasz Konik, wiceprezes zarządu Deloitte.