Nowa kampania Carrefour z elementami społecznymi, zainicjowana pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” pokazuje, jak ważne w tych trudnych czasach są nasze codzienne zachowania.
Kampania pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” prezentuje pomysły, jak w pozytywny i przyjemny sposób można spędzić ten trudny dla wszystkich czas. Przekazy kampanii zwracają uwagę, że jest to czas, aby zadbać o siebie i bliskich, jest to czas na okazywanie gestów życzliwości i solidarności, czas na przytulanie się słowami, ale też czas wzajemnej odpowiedzialności, dbania o zdrowie, o rodzinę, poprzez stosowanie się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia. W tej nowej codzienności ważną rolę odgrywają także firmy, które powinny dawać swoim klientom wsparcie, poczucie bezpieczeństwa i być dla nich użyteczne.
Dbaj o siebie, dbaj o innych
– Carrefour postanowił przygotować kampanię, która podsunie klientom ciekawe pomysły na funkcjonowanie w tych niecodziennych warunkach, a także zwróci uwagę na potrzebę wzajemnej odpowiedzialności i wsparcia, bo tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie pokonać epidemię koronawirusa. Niezwykle ważne jest też dla nas bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, dlatego kampania prezentuje również podejmowane przez nas działania w sklepach – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.
Przed nami niełatwy czas. Pamiętajmy, żeby dbać o siebie i dbać o innych, bo dziś w sposób szczególny potrzebujemy mądrości, solidarności i miłości! – o tym właśnie mówi nasza nowa kampania – dodaje Michał Sacha.
Na elementy kampanii składają się spoty telewizyjne, a także komunikacja digital oraz aktywacje w social mediach realizowane we współpracy z influencerami: Mają Sobczak (kulinaria), Aleksandrą Iwacz (parenting) oraz psycholog Katarzyną Miller.
Ważną częścią kampanii jest również narzędzie pozwalające konsumentom sprawdzić na stronie www.carrefour.pl aktualny ruch w najbliższym sklepie, tak aby zakupy były jeszcze bezpieczniejsze. Ponadto, kampania będzie uzupełniona informacjami w katalogach handlowych oraz materiałami POS w sklepach Carrefour. Za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiedzialna jest agencja K2, a media digital zaplanowała K2 Precise.
Kampania „Dbaj o siebie, dbaj o innych” to nie jedyne działanie społeczne, które Carrefour podejmuje w Polsce na rzecz walki z koronawirusem. Wspólnie z Fundacją Carrefour sieć zadbała o tych, którzy dbają o nas, podejmując działania na rzecz środowiska szpitali zakaźnych. Na ten cel Carrefour przekazał wsparcie finansowe i rzeczowe dla szpitali i personelu medycznego w kraju o łącznej wartości 2 mln zł. 1,3 miliona złotych trafi za pośrednictwem Caritas Polska na zakup respiratorów oraz środków ochrony osobistej dla lekarzy w ramach akcji #WdzieczniMedykom.
Dodatkowo, hipermarkety Carrefour w całej Polsce wspierają szpitale zakaźne w miastach, w których działają, przekazując regularnie na rzecz ich personelu medycznego niezbędne produkty spożywcze i higieniczne. Wartość pomocy szacowana jest na 650 tysięcy złotych.