Trzecia fala powoli wygasa, ale Hortex wciąż niesie pomoc potrzebującym. Grupa Hortex naturalnie pomaga dalej. Ponad 10 tysięcy litrów wody trafiło do lekarzy pielęgniarek i personelu medycznego. Wniesienie pomocy angażują się także pracownicy. Przez 1,5 miesiąca zbierali plastikowe nakrętki dla dwójki podopiecznych Fundacji Make Possible.
W akcję pomocową zaangażowało się biuro w Warszawie oraz zakłady produkcyjne w Skrzyńsku (Oddział ZPOW Hortex), w Skierniewicach (Oddział ZPOW Polski Ogród) i w Postępie (Jurajska S.A.). W najbliższych dniach kilkadziesiąt kilogramów nakrętek zostanie przekazane rodzicom, którzy pieniądze otrzymane z ich sprzedaży przeznaczą na zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla dzieci.
„Cieszymy się, że możemy pomagać dwójce wspaniałych dzieci. Pracownicy Grupy Hortex pomaganie mają we krwi. Pandemia była szczególnym czasem, który jeszcze bardziej mobilizował nas do podejmowania działań charytatywnych” – mówi Eryk Kłopotowski, PR Manager w Hortex.
Oprócz akcji pomocowej Fundacji Make Possible, spółka Jurajska zaangażowała się także w dostawę wody do szpitali. 10 355,8 litrów Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska trafiło w tym roku do lekarzy, pielęgniarek i personelu medycznego w szpitalach w Myszkowie, Sosnowcu, Pyrzowicach, Bytomiu, Warszawie oraz Wrocławiu. Dzięki temu pracownicy służb medycznych z 11 szpitali mieli zapewniony dostęp do doskonałej jakości wody o zrównoważonym i stabilnym składzie mineralnym. Od początku pandemii spółka Jurajska pomogła łącznie 27 szpitalom i placówkom medycznym.
Wodą wsparliśmy także ekspertów i medyków z Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej podczas procesu rekrutacji do Medycznego Zespołu Ratunkowego PCPM, jedynej w Polsce, certyfikowanej przez WHO grupy szybkiego reagowania na kryzysy humanitarne i katastrofy naturalne. Lekarze i ratownicy przez kilka dni testowali swoją wytrzymałość i umiejętności w symulacji terenowej ekstremalnych warunków w jakich pomaga ten specjalny Zespół.
„Dołożyliśmy swoją cegiełkę na rzecz wsparcia personelu medycznego w trudnym czasie walki z pandemią. To wielki zaszczyt dla nas, że nasze produkty mogły choć trochę ułatwić wyczerpujące dyżury lekarzy i pielęgniarek. Dziękujemy, że mogliśmy być z Wami” – dodaje Eryk Kłopotowski, PR Manager w Hortex.
Źródło: Hortex