„Każdy czeka na swoje NAJ” to nowa kampania Grupy LOTOS i zarazem kolejna inicjatywa koncernu na rzecz walki z pandemią. Od 1 maja kierowcy tankujący na stacjach LOTOS mogą przekazać swoje punkty z programu Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa.
Oprócz spotu telewizyjnego z udziałem ambasadorów marki LOTOS, w 5 polskich miastach pojawią się wyjątkowe murale nawiązujące do kampanii. Szczegóły dot. akcji znajdują się na stronie www.lotosnavigator.pl.
LOTOS od początku pandemii włącza się we wsparcie polskich służb medycznych i mundurowych walczących z koronawirusem. Koncern m.in. przekazał w sumie 7 mln zł dla szpitali, współorganizował transport środków medycznych z Chin, umożliwił żołnierzom darmowe tankowanie, a służbom mundurowym rozdaje kawę na stacjach. O wszystkich akcjach przeczytać można na www.lotos.pl.
Każdy czeka na swoje NAJ
Teraz klienci stacji LOTOS także mogą pomagać, przekazując punkty Navigator. W zależności od liczby oddanych punktów, konkretne kwoty będą sukcesywnie przekazywane przez Fundację LOTOS na specjalistyczne badania związane ze zwalczaniem koronawirusa.
Źródło: Lotos