Pieniądze pomagają realizować wyznaczone cele, ale niezbędna jest do tego również wiara w powodzenie naszych planów i wsparcie najbliższych. Dlatego Bank BNP Paribas startuje z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj podkreślając rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować swoich bliskich do działania.
Podobnie, jak w pierwszej edycji #DOCENIAJnieoceniaj, Bank chce zwrócić uwagę na to, jak wielką moc mają pozytywne słowa i gesty bliskich. Krytyka i wygłaszanie negatywnych opinii podcina skrzydła i zniechęca do podejmowania wyzwań. Bank BNP Paribas zachęca do zupełnie innej postawy – doceniania.
Doceniaj nie oceniaj
– Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Dlatego też, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją kampanii #DOCENIAJnieoceniaj, by po raz kolejny podkreślić, jak ważną rolę w codziennej komunikacji odgrywają pozytywne słowa. Jako Bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Jednak warto pamiętać, że do ich powodzenia potrzebne są nie tylko pieniądze lecz także wiara w siebie i wsparcie otoczenia, a nasza kampania ma o tym skutecznie przypominać – tłumaczy Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.