W 2014 rozpoczynali od jednego food truck-a. Dziś sieć 3 lokali gastronomicznych „Kiełby w Gębie” karmi mieszkańców Warszawy, a wkrótce i w innych miastach w Polsce. Apetyty właścicieli są jednak dużo większe. Spółka rozpoczyna właśnie emisję akcji na www.beesfund.com – największej platformie equity crowdfundingowowej w Polsce i zamierza podwoić ilości prowadzonych grill barów.
„Kiełba w Gębie” serwuje tradycyjne, naturalne i świeże polskie jedzenie z grilla, w nowym street food-owym formacie. Gwiazdami menu „Kiełby w Gębie” są grillowane, w 100% naturalne kiełbaski własnej roboty oraz kotlety schabowe w burgerowym wydaniu. Wszystko bez chemii i konserwantów – od lokalnego masarza z małopolskiej wsi.
Grupa KWG Superfoods S.A. – właściciel sieci grill barów „Kiełba w Gębie” otwiera nowe punkty w Warszawie i szuka finansowania dalszego rozwoju i ogólnopolskiej ekspansji. Wspólnie z największą platformą equity crowdfundingową w Polsce – www.beesfund.com, jest pierwszą w kraju siecią grill barów, która oprócz sprzedaży kiełbasek, zamierza sprzedawać swoim klientom akcje. Spółka planuje pozyskać tą drogą 400 tys. zł i tym samym przyśpieszyć ogólnopolską ekspansję sieci grill barów. Specjalnie w tym celu KWG Superfoods S.A wyemitowała 26 667 akcji o wartości 15 zł każda. W sumie spółka zamierza sprzedać 21% udziałów spółki amatorom kiełbasek i innych grillowanych specjałów.
Pomysłodawcą i założycielem sieci jest Jarek Czechowski – znany polski DJ, który przez lata był czołową postacią sceny klubowej. „Dewizą „Kiełby w Gębie” jest hasło „W 100% naturalne – własnej roboty”. Oferowane przez nas produkty to żywność nisko przetworzona, wytwarzana metodami tradycyjnymi z całkowitym pominięciem zaawansowanych technologii produkcji żywności. Wszystkie surowce używane przez nas w produkcji są pochodzenia w pełni naturalnego. Dzięki takiemu podejściu, mają nie tylko niepowtarzalny smak i zapach, ale też więcej wartości odżywczych” – informuje Jarek Czechowski.
W 2015 roku, sieć – operując food truckiem i jednym punktem stacjonarnym nad Wisłą -obsłużyła ponad 35 tys. klientów. W b.r. działając w trzech punktach w Warszawie, a od jesieni w czterech, planuje wydać ponad 100 tys. rachunków.
„Mamy precyzyjne plany rozwoju. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na wyposażenie lokalu w legendarnej Hali Koszyki, jak i otwarcie kolejnych dwóch punktów w wybranych dużych miastach w Polsce, w lokalizacjach zorientowanych na turystów i imprezy. Kapitał niezbędny do uruchomienia jednego, nowego punktu to ok. 120 tys. zł. W kolejnym kroku, oprócz lokali własnych, planujemy także ekspansję w formie franczyzy. Pozyskany kapitał wsparty finansowaniem z zysków pozwoli nam na podwojenie ilości punktów gastronomicznych do końca 2017 roku” – podkreśla Jarek Czechowski.
“Cena jednej akcji, 15 zł – to średni koszt zamówienia w lokalach “Kiełby w Gębie”. Za cenę jednego dania, akcjonariusze otrzymują imienne akcje spółki, zniżki przy zakupie w lokalach firmy oraz możliwość partycypacji w przyszłych zyskach firmy” – informuje Piotr Loroch, COO Beesfund.com platformy, która zorganizowała emisję.
„Rynek street food rozwija się bardzo dynamicznie i co warte podkreślenia, coraz powszechniejszym trendem jest fakt, „że street food trafia do tradycyjnych lokali”. Oferowane w większości przez street foodowe koncepty produkty, to żywność naturalna, nisko przetworzona, wytwarzana metodami tradycyjnym, często z sezonowych produktów. Konsumenci mogą mieć pewność, że ich posiłek przygotowywany na ich oczach będzie pełnowartościowy i smaczny. Street food szybko zdobywa rzesze swoich wielbicieli, którzy zaczynają poszukiwać street foodowych marek nie tylko na plenerowych koncertach i dużych imprezach, ale chcą mieć możliwość korzystania z ich oferty na co dzień w stałych lokalizacjach” – mówi Michał Skoczek (Żorż Ponimirski), założyciel największego w Polsce bloga o ulicznym jedzeniu.
Akcja jest realizowana we współpracy z Beesfund.com największą w Polsce platformą finansowania społecznościowego. Zakup akcji przez platformę www.beesfund.com jest bardzo prosty i zajmuje zaledwie kilka minut. Szczegółowe informacje związane z emisją akcji znaleźć można na www.akcjakielba.pl.