„Wyścig po zdrowie” w sklepach Carrefour

Carrefour Polska, Sponsor Główny 74. Tour de Pologne, rozpoczyna zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. Klienci sieci mogą liczyć m.in. na specjalne oferty produktów prozdrowotnych i atrakcyjne konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour. Akcja będzie wsparta kampanią online oraz działaniami w sklepach.

 

Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w tegoroczny wyścig Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom jak istotna w strategii firmy jest promocja aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania. Sieć pragnie się angażować w długoterminowe inicjatywy, dlatego planuje kontynuację współpracy z Tour de Pologne w kolejnych latach. W ramach oferty „Wyścig po zdrowie” w sklepach w całej Polsce klienci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, m.in. 15% zniżki na wszystkie wody mineralne, rabaty na kolekcję sportową marki TEX oraz 20% zniżki na wybrane warzywa i owoce. Pierwszy katalog obejmujący ofertę handlową obowiązywać będzie okres od 12 do 24 lipca, a kolejny od 26 lipca do 7 sierpnia.

We wszystkich hipermarketach, supermarketach oraz w sklepach franczyzowych Carrefour Express, już 28 czerwca pojawiły się dodatkowe materiały reklamowe takie jak plakaty przy wejściu do sklepów, plakaty nad linią kas, w alejkach centralnych oraz głównych, a także specjalne wobblery z „ciekawostkami” m.in. o izotonikach, akcesoriach rowerowych czy wodzie. Dodatkowo, w sklepach Carrefour dostępne są specjalne torby na zakupy z informacją o zaangażowaniu sieci w tegoroczny wyścig Tour de Pologne.

Nasza firma angażuje się w Polsce w wiele inicjatyw sportowych – już wcześniej współpracowaliśmy z organizatorem Tour de Pologne. Zostanie sponsorem głównym tegorocznej i przyszłorocznej edycji wyścigu jest więc efektem konsekwentnej realizacji naszej strategii oraz elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia”. – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych Carrefour Polska. – Kibice znajdą w naszych sklepach wiele atrakcji. Przygotowaliśmy specjalne katalogi, w których pod hasłem „Wyścig po zdrowie”, zaprezentujemy naszą promocyjną ofertę m.in. na produkty prozdrowotne i odzież sportową. Zachęcam także wszystkich do odwiedzania naszych stron internetowych i profili w social media, gdzie na miłośników kolarstwa będzie czekać wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.– dodaje Marcin Olech.

Carrefour Polska nie zapomniał także o swoich partnerach franczyzowych, których zaprosił do prezentacji lokalnego asortymentu w specjalnych strefach w Miasteczkach Kibica Carrefour. W programie przewidziana jest m.in. degustacja pieczywa regionalnego, słodkich wypieków, naturalnych jogurtów od lokalnych producentów i wiele innych.

W mediach online pojawi spot 360 stopni, który w innowacyjny sposób przedstawia manifest kampanii, zapraszając użytkowników do interakcji. Widz ma wrażanie, że jedzie na rowerze wraz z Napoleonem i może być uczestnikiem Tour de Pologne. Fani wyścigu powinni także śledzić aplikację Mój Carrefour, w której kilka dni przed startem wyścigu pojawią się specjalne kupony „Pakiet Kibica” uprawniające do skorzystania z wyjątkowych promocji. Natomiast w aplikacji Tour de Pologne znaleźć będzie można listę sklepów na trasie wyścigu. Ponadto, na stronie internetowej carrefour.pl oraz w mediach społecznościowych czekać będzie wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, a także potrzebnych informacji na temat atrakcji w Miasteczkach Kibica Carrefour. Natomiast na kanale Youtube pojawią się filmiki pokazujące wyścig od kuchni. Dla wszystkich kibiców Tour de Pologne organizatorzy przygotowali także konkursy z mediami lokalnymi, w których do wygrania będą zestawy produktów Carrefour oraz gadżety do kibicowania.