SES powołał nowego dyrektora do spraw marketingu & PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Globalny operator usług satelitarnych SES (spółka akcyjna notowana na indeksach NYSE, Euronext Paris i Luxembourg Stock Exchange pod nazwą SESG) ogłosił, że stanowisko dyrektora do spraw marketingu & PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, objęła Urszula Marzec.

 

Urszula Marzec posiada 10-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania marką, marketingu i PR, które zostanie wykorzystane w celu dalszego wzmacniania pozycji SES w regionie. Ponadto będzie ona także wspierać zwiększanie zasięgu technicznego satelitów ASTRA.

Zanim podjęła współpracę z SES, Marzec pracowała w MTG World, gdzie odpowiadała za wszystkie działania związane z public relations i marketingiem dla kanałów Viasat w Polsce, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji PR oraz marketingowej, zarządzanie budżetem. Była również odpowiedzialna za nawiązywanie i umacnianie współpracy z partnerami biznesowymi, w szczególności podczas realizacji projektów dla platform cyfrowych i operatorów sieci kablowych. Wcześniej pracowała również dla CANAL+ Cyfrowy.

Marzec ukończyła studia podyplomowe z Marketingu i Logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Do zespołu marketingu Astra CEE dołączyła także Małgorzata Ślusarczyk. Będzie ona odpowiedzialna za marketing B2B, PR i działania z klientami na rynku czeskim i słowackim. Od 2000 roku Ślusarczyk pracowała w branży mediowej obejmując kolejne stanowiska w: Chello Media, Discovery Communications i Orange.

„Jestem bardzo zadowolony, że w okresie intensywnego rozwoju naszej firmy, zespół CEE wzmocnią dwie tak doświadczone i profesjonalne osoby”, skomentował Marcin Ornass-Kubacki, Prezes Astra Central Eastern Europe.