W ostatnich latach Marka Polska zyskała na znaczeniu, a jej wartość wzrosła wielokrotnie. Jesteśmy szóstą gospodarką w Europie i dwudziestą na świecie. Siła polskiej gospodarki, rozwój przedsiębiorczości, a przede wszystkim zaradni i pracowici Polacy są podstawowymi motorami Marki Polska – pisze na swoim blogu Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego “Teraz Polska”.
Młodzi przedstawiciele społeczeństwa patrzą na szansę budowy atrakcyjnego, nowoczesnego wizerunku Polski o wiele bardziej pozytywnie, niż pokolenie, które już jako dorosłe wchodziło w epokę wolnego rynku. Klucz do sukcesów w promocji Polski i jej dorobku to po prostu dobra edukacja. Nakłady poniesione na naukę to dosłownie inwestowanie w rozwój kraju.
Od 2007 roku Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego organizuje konkurs prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”. Konkurs organizowany jest we współpracy z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., do której następnie dołączyły Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Polska Organizacja Turystyczna. Zainteresowanie tym konkursem pokazuje, że młodzi ludzie doskonale zdają sobie sprawę ze znaczenia działań promocyjnych dla wzmacniania pozycji Polski w różnych obszarach – czytamy dalej na blogu.
Więcej: krzysztofprzybyl.natemat.pl