Bardziej zrównoważona moda – Zalando Pre-owned

Proces Zalando Pre-owned jest bezproblemowy: wszyscy klienci mogą w prosty sposób wystawić używane ubrania, przesyłając zdjęcie każdego produktu oraz dodając jego kategorię i markę. Jeśli ubranie zostało zakupione na Zalando, pojawi się automatycznie w sekcji posiadanych produktów na koncie użytkownika, gdzie dostępne będą także wszelkie szczegółowe informacje.

Użytkownicy zobaczą wówczas kwotę voucheru, którą mogą otrzymać za wystawione produkty. Do nich będzie należał wybór, czy zechcą otrzymać odpowiednią kwotę w formie karty podarunkowej Zalando, czy przekazać ją poprzez platformę dla wybranej partnerskiej organizacji charytatywnej. Zalando przyjmuje obecnie odzież ponad 3 000 popularnych marek.

Korzystając z Pre-owned, klienci mogą cieszyć się takim samym doświadczeniem zakupowym, do jakiego przywykli na Zalando. Bez problemu znajdą szczegóły dotyczące szerokości i długości produktu w sekcji „rozmiar i dopasowanie” na jego stronie. Zalando eliminuje także wiele problemów, z którymi mogą się zetknąć klienci korzystający z innych serwisów oferujących modę używaną. Kupujący nie muszą martwić się o złej jakości zdjęcia czy falsyfikaty i konieczność negocjowania cen ze sprzedającym, a także zastanawiać się, jak wysłać ubrania i przelać pieniądze w bezpieczny sposób. Jak i w każdej innej kategorii na Zalando, klienci mogą zwrócić ubrania w ciągu 100 dni.

Zalando świętuje rok kategorii Pre-owned dedykowaną kampanię marketingową „Koniec dramatów”, podkreślającą wyjątkowy poziom wygody oferowany przez Pre-owned.

„Kategoria Pre-owned odgrywa kluczową rolę na naszej drodze, by  stać się punktem wyjścia dla mody”, mówi Torben Hansen, Wiceprezes ds. Recommerce w Zalando. “W ciągu ostatniego roku otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie na temat naszej kategorii Pre-owned. Klienci doceniają szybką dostawę, wysoki komfort w zakresie metod płatności i zwrotów, a także nasze pozbawione plastiku opakowania. To główne powody, dla których umieściliśmy wygodę w centrum naszej nowej kampanii Pre-owned Koniec dramatów. Prezentuje ona doświadczenie Pre-owned – łączące przyjemność z zakupów modowych, świeżość i wyrażanie siebie, z bardziej zrównoważoną modą i niezrównaną wygodą” – dodaje.

Źródło: Zalando